Mijn zoontje is sinds afgelopen zaterdag aan het kwakkelen. Zaterdag heb ik hem gloeiend heet uit bed gehaald, hij had hoge koorts, de hele dag hangerig en als een dood vogeltje op de bank en bij mama gezeten. Zondag: helemaal over niks aan de hand, het was weer mijn eigen vrolijke kereltje die dus geen zin had om te knuffelen en hangen bij mama. Maandag weer een beetje hangerig, maar geen koorts. Dinsdag begon het met spugen, hangerig en ;s middags 38.3, 's avonds 39,2 verhoging. Besloten om woensdag dan toch maar de dokter te bellen. Woensdag: weg koorts, energie voor 10, hartstikke gezellig en de hele dag nergens last van. Besloten om toch maar een dagje aan te kijken. Vandaag ook geen koorts, maar wel een verschrikkelijke bui vandaag. Bij elke poep of scheet (sorry hihi) krijsen, gillen, miepen. Verschrikkelijk vermoeiend. Het ene moment was ie vrolijk aan het rondrennen om vervolgens een tel later in huilen uit te barsten. De temperatuur heb ik eigenlijk niet meer opgemeten omdat hij verder niet warm aanvoelde, maar als hij zich inspande vandaag zag ik dat ie wat aan het zweten was, maar als ik aan hem voelde voelde hij klammig en koud. Verder niet bij stilgestaan om de temperatuur op te meten, maar ik vraag me eigenlijk af of ik niet toch de dokter had moeten bellen en of dit toch niet met koorts te maken heeft? Morgen moet hij eigenlijk naar het kdv, maar weet ook niet of dat verstandig is nu. ik merk verder niet aan hem dat hij ergens pijn heeft en kletsen doet hij nog niet, dus hij kan het me ook niet vertellen. Kan iemand mij misschien een beetje geruststellen wat betreft het koude zweet of ben ik terecht een beetje ongerust?
Ik denk dat je je gevoel moet volgen. Als jij het niet vertrouwd, morgen gewoon de dokter bellen. Ik denk dat het verstandiger is als je hem morgen lekker thuis houdt. Zeker gezien dat hij de hele week al wat aan het kwakkelen is. Beterschap voor je ventje!