Waarschijnlijk willen ze er heel veel geld mee gaan verdienen. Anders hou je het wel stil denk ik.... zielig hoor.
Bizar!!! Wel zielig zoals dat ongetje het katje vasthoudt! Maar goed, ik denk niet dat zo'n katje het lang overleeft, dit soort 'foutjes' van moeder natuur leven niet lang... helaas
bah!!vind dat soort dingen altijd zo zielig he!!!eerlijk gezegd hoop ik dat het katje niet lang leeft anders word er constant aan getrokken omdat het zo uniek is!!!en dat vind ik helemaal zielig!!! liefs maloeke
had eigenlijk niet eens naar dat filmpje gekeken... maar zo zielig... dat katje is net geboren.. en dat jongetje loopt er maar mee te zeulen... vind je het gek dat dat katje niet wilde drinken ( gelukkig nu wel ) ik zou het zielig vinden als het dood zou gaan, maar aan de andere kant misschien beter... arm beesie
heel zielig, lijkt ook net of dat ene gezichtje niet zo meekomt als dat andere gezichtje..heel zielig foutje van de natuur...
Eventjes nog op dit topic reageren, was wat aan het surfen op het net en vond dit artikel: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 072006_019 Het katje is blijkbaar vermist.