Ben met je eens, hoor! Tja, dat krijg je als er geen UX achterzit en het gewoon zonder kijken naar Usability door paar koekenbakkers inelkaar wordt geknutseld!
Vind het op zich wel mooi. Zal vast gewoon even wennen zijn. Mis alleen wel de optie 'nieuwe berichten' ik moet nu per onderwerp gaan zoeken volgens mij. Ik weet niet of ik daar zo enthousiast over ben, want als je dat moet blijven doen vind ik het sowieso gigantisch onoverzichtelijk
Vind het het verschrikkelijk , kan Mn berichten niet weer vinden. En kan hem niet in computer modus zetten op Mn telefoon.. dus blijf scrollen
Zo te zien kan je berichten niet meer aanpassen nadat je hem verzonden hebt. Dat is wel onhandig als je vaak typfouten maakt.
Biny: Laatst geplaatste berichten kan je terugvinden via de snelle navigatie (zie bijlage). Klik dan op 'recente activiteit'. Je krijgt dan een lijst met de meest recente berichten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Lol.. Zoals met alles is verandering altijd moeilijk te accepteren... Dit is de 2e vernieuwing die ik meemaak hier en bij overgang naar de andere lay out was het kommer en kwel, drama en konden we niet rap weer terug naar het oude forum. Kortom dezelfde geluiden als nu... Binnen een week of 3 was iedereen om en hoorde je er niemand meer over... Geef het ff tijd jongens... Ik vind het wel mooi en strak eigenlijk...
Pfff... kunnen we die oude niet terug krijgen. Ik vond die prima.. En waarom is alles in het Engels? Serieus we wonen toch in Nederland of heb ik een rare instelling ofzo?
Je kan het inderdaad instellen Behalve dat sommige dingen dan nog in het Engels staan, maar word aan gewerkt begreep ik