Hallo verloskundige, ik heb een vraagje.. Ik ben nu ruim anderhalf jaar "bezig" voor een 1e kindje! Ik heb een erg regelmatige cyclus, bijna altijd 26 dagen! Heel soms een dag erna Maar tot nu toe is er nog niks gebeurd. Ik heb ook de laaste paar maanden ovulatietesten gebruikt en die gaven Duidelijk aan wanneer mn eisprong was! Ik heb altijd goed geklust, slik foliumzuur en leef vrij gezond! Nu heb ik precies een week na mn eisprong rood bloedverlies gehad! En de dagen erna bruinverlies, en tussendoor nog een keer rozeverlies. Nu verwacht ik over 3 dagen mijn nod-dag. Is het mogelijk dat het een innesteling is? Of is dit te laat ervoor? Komt het vaak voor dat er vrouwen zijn die een regelmatige cyclus hebben, die ook net als ik nog steeds niet zwanger zijn? En kan het ermee te maken hebben dat mijn moeder een des-dochter is? Groetjes ilse
hoi wat naar voor je dat het niet gelukt is! Bij een regelmatige cyclus heb je goede kansen op zwangerschap, dat scheelt. Ook verder doe je er alles aan lees ik. Je komt in aanmerking voor verder onderzoek, als je dat zou willen. Je mag aan je huisarts een verwijzing vragen voor oriënterend vruchtbaarheidsonderzoek. Dan wordt ook het zaad van je man nagekeken. Het feit dat je moeder DES dochter is, zou ik dan wel noemen, maar zover ik weet heeft dat op jou geen invloed meer. Mirjam