Het leed dat ovulatietesten heet! Even jullie mening :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tesre, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesre

Tesre Lid

29 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Beste meiden,

Sinds een paar weken besloten om ervoor te gaan... Alles op dit moment op orde baan, redelijke gevulde spaarrekening alles...
    Mijn cyclus is altijd 28 dagen, mijn eerste ongesteldheid dag was dinsdag 10 juli.
    Mijn eisprong zou rond dinsdag 24 juli zijn, volgens de berekeningen op internet.
    Woensdag 25 juli seks gehad, en voor de gijn donderdag 26 juli een ovulatietest gedaan. De gaf positief aan ;)
    Wij die avond geklust, en de volgende ochtend heb ik weer een ovu test gedaan en toen negatief!
    Sinds een paar dagen onwijs rommelende darmen, en s avonds een mega opgezette buik, dit valt op omdat ik vrij slank ben.

Volgende maand maar iets eerder klussen, maar vinden jullie nou van die ovulatie test?
    Zat ik precies aan het einde van me ei, toen seks gehad, en is ie die nacht vertrokken?
    Hoe zou ik dit moeten zien?

Ben nog een enorme leek op dit gebied vandaar :D

Iig bedankt alvast!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Niet bij iedereen is de piek even lang.. het kans ook zijn dat je het einde van je piek hebt gespot.. in dat geval zal je ei denk ik gesprongen zijn op de dag van je negatieve ovutest.. je hebt dan op de juiste momenten geklust hoor.. :D spannend!.. heb je een foto van je posi test? of was het CB?

3. Tesre

Tesre Lid

29 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hai, bedankt voor je snelle reactie!

Nope geen foto :x
    Het waren testen van Testpoint geen idee of dat ook wat is ja of nee, gekocht bij Etos.
    Maar ik had twee knalstrepen donderdag 26 juli omstreeks 17 uur, en s ochtends rond 10 uur vrijdag 27 juli een knal streep en een hele lichte, dus negatief!

Hmmmmm we moeten gewoon afwachten, a.s. maandag 7 aug zou ik officieel ongesteld moeten worden met 28 dagen dus denk dat ik zondag avond een test er tegen aan gooi :D

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    7 aug is je nod? Spannend!! Laat je het weten?? :D

5. Tesre

Tesre Lid

29 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Natuurlijk!!:D

6. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Tesre: was bij mij hetzelfde 28/7 om 17.00 positest, dezelfde avond/nacht nog 1 gedaan was weer negatief... Korte piek denk ik, wel me ei denk gespot die avond op 28/7 vruchtbaar slijm dag erna weg... Dus meid het is mogelijk;)

7. Tesre

Tesre Lid

29 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    We wachten af Kay!

Moet a.s. dinsdag ongesteld worden, vanochtend stiekem een testje gedaan maar negatief.

Heb het gevoel dat het raak is, maar lees ook veel verhalen dat je lichaam je flink in de maling kan nemen haha..

Ik laat het weten meiden!

8. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland

Deel Deze Pagina