klein scheutje afwasmiddel. Eerst water in de emmer en dan pas afwasmiddel. Als je het andersom doet gaat het zo schuimen.
heb van HCG ramenwaszeep. ideaal, en sterk tegen alle vlekken. moet wel zeggen dat wij hele grote ramen hebben over de hele hoogte en dat die heel snel vies zijn met de kids, we hebben ook geen vensterbanken ofzo dus hahaha. heb ze er net mee gedaan en zien er van binnne weer lekker schoon uit. dat spul ruikt lekker, beter als die amoniak en het kan zelfs in mijn ramenwasserapparaat van karcher
Volgens de glazenwassers op mijn werk....Dreft! Ik gebruik tegenwoordig de Kärcher Window Vac. Maar het wasmiddel dat je daarbij krijgt is nogal prijzig. Dus vandaag ga ik het eens met Dreft proberen.
Heet water met een flinke scheut spiritus! Geen streep te bekennen. Ik heb van de week beneden al gedaan, nu boven nog
hier niet, is zeker wel een aanrader. maar volgens mij mag je daar geen dreft in doen. staat in gebruiksaanwijzing geen schuimproducten dus daarom heb ik nu spul van HCG, werkt beter als die je bij de karcher hebt en is een heel stuk goedkoper