Hoi allemaal, Zaterdag heb ik een testje gedaan die ik vanochtend heb herhaald omdat het streepje heel licht was. In verband met een onregelmatige cyclus weet ik niet precies op hoe veel dpo ik zit, waarschijnlijk op 14 of 16. Ik vind het streepje nog steeds erg licht.. wat vinden jullie?
Hoi Katheleine, Ik vind het er heel goed uitzien, hoor. Elke zwangerschap is weer anders. Bij m'n 3e zwschap had ik wat jij had op je bovenste test nog vóór m'n NOD, maar bij m'n 2e zwschap had ik een lichter streepje dan dat (hier op het forum zeiden vele dat ze niks zagen) op mn NOD, dus 14dpo. Toen had ik pas later een duidelijke knaltest (18 of 19 dpo). De onderste is wel echt een duidelijk positieve test en meestal worden de foto's slechter als je ze upload, dus ik neem aan dat ie in het echt nog duidelijker is. Gefeliciteerd! Lekker gaan genieten van dat wat er in je buik groeit!
Ik had zaterdag én vandaag dezelfde streepjes 😊vond ze ook wat licht....maar tóch duidelijk een streep (zie mijn topic: twijfel twijfel) Ik heb vandaag een clear blue digitaal gehaald die wil ik vanavond of morgenochtend doen. Spannend hè?
Bedankt allemaal! Is het na 8 maanden eindelijk gelukt! 😀 Ik zag het Happymam, gefeliciteerd! Mag ik vragen waarom je nog een test gaat doen? (Met andere woorden, moet ik er ook nog 1 doen? )
Jij ook gefeliciteerd!! Ik wilde graag nog een digitale doen, om mezelf te overtuigen Die van KV 2v5 kwamen uit dezelfde verpakking en ik wilde nog een bevestiging van een andere verpakking/merk Maar nodig was t eigenlijk niet, wel heel leuk om 'zwanger' in het schermpje te zien