Hi allemaal, Vorige maand heb ik een miskraam gehad, op 4 oktober, ik was toen bijna 8 weken zwanger. Ik was er al ruim voor de positieve test van overtuigd dat ik zwanger was alleen durfde dit niet echt uit te spreken. Maar helaas, ging het fout. Direct besloten om er meteen weer voor te gaan, het is gebeurd en we kunnen er niets aan veranderen. Aangezien ik in het verleden niet altijd een eisprong had, was het ook nu maar weer de vraag of ik direct een eisprong zou hebben. De afgelopen 3,5 week hebben we elke 2 dagen (soms meer) geklust en steeds weer dacht ik 'ja nu heb ik echt een eisprong.... Maar goed, deze week mega veel buikpijn, precies 4 weken na de miskraam, dus er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar nee.... drie dagen dubbel gelegen van de pijn en ineens kreeg ik het welbekende vruchtbare slijm, terwijl ik dacht dat ik mijn eisprong al lang had gehad. Manlief was het wel zat, het 'moeten' maar we zijn lekker door gegaan. Denk dat ik woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad dus ik ga er vanuit dat mijn NOD 2 weken later zal zijn. Ongeveer..... bij benadering..... ofzo..... Anyway.... wie neemt er plaats naast mij op deze wachtbank....? Ik heb er net als vorige keer een goed gevoel over, hopelijk klopt dit en zijn we weer zwanger Liefs, Cybi
Ik wacht gezellig met je mee mijn nod is 13 nov. Derde ronde nu voor ons eerste kindje ! Hoop dat het gauw raak mag zijn voor ons
ja ik ! ik heb zondag 13 nov mn nod.. spannend dus! wanneer is jou nod cybi? echt stom van je mk hopen is het snel raak voor je !
Er gaat een wereld voor mij open.... Nod forum... Nooit geweten dat die er was, hahaha lol Ik sluit me even bij bestaand topic aan, toch jammer dat niemand me hier even op heeft gewezen...
dat dacht je dat wel wist.. gezien je hier al lang op dit forum bent.. en het staat precies boven zwanger worden
Mijn NOD is 14 november. Wij gaan voor ons 1e kindje en we zitten in ronde 10!! Ik duim voor veel roze in dit tpoic!! Succes meiden... Groetjes jufaman
Mijn nod is de 13e wij gaan ook voor de eerste en zitten nu in ronde 5 voel me nu wel anders als alle andere maanden maar we zullen zien Liefs
Mag ik ook aanschuiven op het wachtbankje? Ik ga er van uit dat mijn Nod op 12 Nov. is. En dat duurt nog zo laaaaaang Gister wilde ik alvast een testje halen, maar door alle drukte ben ik er niet meer aan toegekomen. Balen! Ik durf niet zo goed naar de Kruidvat hier, bang dat ik bekenden tegenkom Wat een muts ben ik ook he! Hoe gaat het met jullie, zitten jullie al flink in de zenuwen?
Hier 13 nov nod, erg spannend want het is na de hsh onderzoek en de laatste keer op de natuurlijke manier, hierna volgt iui !! Duimen jullie met me mee ???
Hier hebben we al een wachtbankje voor in het NOD-forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/310507-wachtbankje-november-6.html Deze doe ik dicht