Ik ben al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden. En m'n ovulatietest is altijd op vrijdag positief. En dan voel ik ook altijd een dag erna m'n buik heel erg. Nu sinds dinsdag al aan t testen en hem.nog niet gevonden wel donderdag last van m'n buik toen zei ik al tegen m'n mannetje lijkt wel of m'n eisprong is. Alleen helaas waren wij niet samen vorige week. Dus zondag voor 't laatst gevreeën en toen vrijdag weer.. kan t evengoed. Of zal m'n eisprong nog komen
Je hebt idd een hele nette 4 weken cyclus zie ik! Moest wel een beetje lachen toen ik je topic titel zag.. Je lichaam is geen robot die standaard op vrijdag om de 4 weken een eisprong afgeeft. Kan dus heel goed dat het nu iets langer duurt en dan kan je alsnog een cyclus van 28 dagen hebben maar dan is de LF iets korter. Ik zou dus gewoon nog even door testen en dan krijg je vanzelf een positieve ovulatietest. Misschien wel komende vrijdag! Is het een weekje later deze keer.
Ik heb ook een hele regelmatige cyclus, maar eerder niet getest dus geen idee of mijn ei regelmatig was. Volgens mijn appjes had ik mijn eisprong afgelopen zaterdag. Maar vanaf 06-08 heb ik elke dag (soms twee keer) getest en nog geen positieve test in handen gehad. Ook bijbehorende krampen die ik normaal heb nog niet gehad.. Wellicht bij mij ook later? Of een negatieve test terwijl ik wel eisprong had? Geen idee.. Maar snap de 'frustratie'..
Mijn lichaam is idd geen robot! ik ga er eigenlijk nu vanuit dat hij toch donderdag al is gesprongen.. testen blijven echt licht.. maar wie weet komt hij nog we zullen het zien.. ik ben sinds dinsdag gaan testen..