normaal bedrag voor 13jarig oppas meisje

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door veghelsemeid, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zou 4 tot 5 euro per uur geven! dus tussen de 25 en de 32,50 voor de uren die jij aangeeft...

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik betaal mijn oppas 6 euro per uur, of het nou overdag of 's avonds is. Je weet nooit hoeveel werk je hebt (en laten we wel wezen: als op de bank liggen geen werk is, is een beetje met een peuter spelen ook geen werk, dus dat vind ik geen argument).

Ik vind dat een bedrag dat past bij de werkzaamheden en de verantwoordelijkheid. No way dat ik die laat verrichten door een 13-jarige, trouwens. Mijn oppas is 19, dat vind ik jong zat. (en no way dat mijn 13-jarige dochter straks zo laat de deur uit mag, maar ook daar vroeg je niet om, blijkbaar hebben haar ouders en jij er geen probleem mee om een zo jong meisje zo lang en laat te laten oppassen.)

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    tis kei goed gegaan gister

kids waren kei lief

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Is dat echt zo? Nooit geweten...

5. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik zou eerlijk gezegd een meisje van 13 jr niet op mijn kindje laten passen. vind ik veel te jong.

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    13 jaar vind ik ook belachelijk jong. Laat uberhaupt geen onbekend meisje hier oppassen.
    Dan moet onze jongen haar al goed kennen, en zij hem.
    Tot nu toe brengen we hem te logeren bij oma en opa als we een feestje hebben. Dit vind hij super!
    En we kiezen hiervoor dan echt de "leuke" feestjes uit om samen naartoe te gaan. Anders gaan we apart. Geen problemen eigenlijk!

Deel Deze Pagina