Hoi Allemaal , de titel zegt het al haha , zijn er mensen die eerdere zwangerschappen voor de 40 weken bevallen zijn maar bij de 3e wel ineens overtijd liepen? Dit is ons 3e kindje en ik baal zo ontzettend dat ik nu hoogwaarschijnlijk wel overtijd ga lopen en bij mijn dochter 39,5 en zoon 39,2 bevallen ben. Ik ging er zo vanuit dat het tussen de 38 en 39e week geboren ging worden..... Gisteravond wel mijn slijmprop verloren maar het blijft allemaal heel rustig in buik....
Je zit toch nog altijd redelijk in de buurt dus er is voor jou nog hoop! Haha Ik was bij zoonlief 38wk en moet nu al heel lang wachten. (Voor mijn gevoel) Succes met de laatste loodjes.
Yep, hier. 1e 38+5 2e 39+5 3e 40+2 Succes met de laatste loodjes en wie weet gebeurt het toch vandaag nog.
1e: 42 wkn 2e: 42.2 wkn 3e: laten halen met 40.1 anders had hij waarschijnlijk ook tot 41/42 blijven zitten. (4e: laten halen met 40 5e: spontaan gekomen met 40.3)
Had gehoopt dat het mee zou vallen, maar de berichten stemmen met niet gunstig! 1ste 39,2 2de 39,3 Afwachten dus
+1! Ziet er niet zo hoopvol uit... En ken in mijn omgeving ook alleen maar mensen waarbij de 3e als laatste kwam . 1e: 41+3 2e: 41+5 3e: ...
Alles is mogelijk volgens mij! Afwachten maar....wel hee lvervelend als je eigenlijk verwacht vroeger te bevallen. Bij mij waren de andere 2 ook later, dus dan sta je er anders in denk ik. Ik zou echt overallen zijn als ik met 38 wkn ging bevallen....daar was ik dan nog echt niet mee bezig. Sterkte met de laatste loodjes! Hopelijk is het wachten snel voobij!
1e geboren met 40+2 2e met 40+4 3e met 41+4 !!!! na 2 keer strippen...en al 5 weken elke avond voorweeen!