Ik heb werkelijk geen idee meer! Zit al vanaf 9 uur elke keer met weeën een douche genomen, 2 paracetamols erin, nog een douche maar ze blijven aanwezig. Ben zelfs al gaan slapen maar ook daarvan word ik wakker. Ik durf alleen e niet het ziekenhuis nu te bellen want als ik dat doe en het is niets heb ik voor niets mijn vader wakker gebeld om mijn zoontje te komen halen maar damn wat is dit gevoel vervelend! Het komt ook niet gewoon standaard om de 5 minuten maar er zit wel vaker meer tijd tussen. Bij zoontje had ik trouwens ook niet door dat het echt weeën waren.
Ben je onder behandeling van het ziekenhuis dan? Ik zou het nog even aankijken, even afwachten of ze regelmatiger/heftiger gaan komen en anders toch wel echt even aan de bel trekken.
Ja ik beval in het ziekenhuis en heb daar ook een verloskundige en Gyn. Ja ik wacht het nu ook maar even af ga zo weer in bed kijken of het erger word of niet. Behoorlijk irritant dit maar goed het hoort er wel weer bij
Ik lig aan het CTG hartslag van ons meisje is hoger dan normaal en ze zagen ook wel dat er weeën waren. Nu maar hopen dat het doorzet!
Heel veel succes! Zet em op! Hoop dat haar hartslag weer normaal is en dat je haar gauw in je armen mag hebben.
Weeën flink aanwezig maar bm is nog niet verweekt. Ik moet nu 2 uur blijven om te kijken of de bm gaat verweken en ik ontsluiting krijg. Gloeiende, gloeiende ik weet ook meteen weer hoe weeën voelen!
Ja met 39 weken dus ik hoop heel stiekem dat het nu ook zover is (zwanger zijn is best pittig met een peuter en net een nieuw huis)
Ik duim voor je dat het doorzet. & ik geloof je helemaal dat het pittig is. Ben zelf morgen 39 wk van de eerste & de laatste 2 week vallen me ook zwaarder & ik 'hoef' niets haha dus laat staan jij met een kleine en een nieuw huis
Helaas weeën vielen weer weg en totaal geen ontsluiting te bekennen dus nu weer thuis. Hopen dat ik toch nog heel even kan en mag slapen van mijn kleine vriend. Zelfs de verpleegkundige was zwaar teleurgesteld die zei al verdorie had het je zo gegund Dus we gaan maar weer wachten...
Ik snap je volkomen! Hier ook een peutermeisje die de laatste weken echt zoveel mogelijk aandacht op wil eisen, dus ik ook iedere dag bek af! Vannacht ook wakker geworden van krampen, maar ineens kreeg ik in beide kuiten kramp dus wilde snel uit bed staan en ineens waren mn krampen weg! Baal nu ook als een stekker van mij mag ie er uit! Hopelijk zet t bij jou gauw door! Succes!
Hier weer weeën maar ik durf er gewoon niet op te vertrouwen Ik wil niet weer voor niets naar het ziekenhuis. Man staat hier ook naast mij te dralen wel of niet naar het werk gaan... Beetje vervelend dit haha. Zoon heeft door dat mama bijna niets kan dus die zit overal aan wat niet mag. Volgens mij vind onze meid 26 maart geen leuke dag om geboren te worden....
Als je bij je zoon ook niet echt door had dat het echt begonnen was, zou ik wel aan de bel trekken. Juist omdat je vannacht ook al in het ziekenhuis bent geweest, er was al weeën activiteit de kans lijkt me aanwezig dat het heeft doorgezet.
Ik moet even kijken of ze blijven of weer wegtrekken. Ben zodra de bevalling echt begint helemaal gesloopt waarschijnlijk maar goed
Heel herkenbaar, bij onze eerste had ik al 1,5 week last van voor weeën, 3 cm ontsluiting, maar zette niet door. Was al op voordat ik moest bevallen. Sterkte! Hoop dat het snel doorzet, of dat het anders afzakt en je nog wat rust kunt pakken.
Wat vervelend. Heb bij DL ook 2 dagen rondgelopen met (voor)weeën. Uiteindelijk toch naar het ziekenhuis gegaan en had ik 1cm ontsluiting. Alleen was de situatie bij ons anders. Geen rondlopende peuter, geen dingen om te regelen, en ben ook niet naar huis gestuurd. Hoop voor jou dat het snel doorzet en dat je jullie kleine meisje en zusje kan verwelkomen. Succes met de allerlaatste loodjes.
Nou we gaan hier maar weer even bellen weer een uur of langer weeën. Ze is nu al lekker wispelturig haha
Lig weer aan het CTG 1 stevige wee nu gehad. (Zul je altijd zien) maar mag er nog even aan blijven geloof ik. Verder echt een band gevoel in mijn onderbuik.