baarmoeder voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb even een vraagje...ik voel meerdere keren per dag, bij overwachtse bewegingen mijn baarmoeder. Tenminste dit denk ik, het doet dan best even pijn! Als ik mijn linker been zo ver mogelijk optrek dan doet dat ook zeer. Is dit ook echt mijn baarmoeder of zijn dit mijn banden? Ook als ik in bed lig en mij omdraai, dan voel ik het ook, of als ik lang gezeten heb en opsta!
    Moeilijk uit te leggen, maar voelt dan echt alsof ik een bal verplaats, en dat geeft een drukkend gevoel. Voelt niet prettig, gelukkig alleen bij snelle of overwachtse bewegingen.
    Vandaag naar de VK geweest en die heeft aan mijn baarmoeder gevoeld en alles was goed gegroeid, alles was goed zeiden ze, maar ik heb eigenlijk helemaal niet gevraagt hoe dat zat met die pijn di eik soms voel! Mmm..lekker slim he!

Maar mijn vraag dus..is mijn onduidelijek verhaal herkenbaar? Hebben jullie ook soms last van rare pijnlijke gevoelens net boven, naast je baarmoeder(nooit eronder)?

kus miek

2. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Ik heb het precies dezelfde en het zijn bij mij wel bandenpijn.
    Het is nog wel eens verschillend met de pijn, maar soms ook erg vervelend als ik op bed lig. Dan doet het ook zeer.

Groetjes Anna.

Deel Deze Pagina