Hallo allemaal, Ik ben dringend op zoek naar een ondersteunde zwangerschapsslip. Nu heb ik er 1 van medela gezien maar als ik hem op internet wil bestellen moet ik OF vooruit betalen (waar ik niet zo kapot van ben) OF/EN ik kan geen verschillende maten bestellen (terugzenden kan dus niet door hygienemaatregelen) en in de winkel kan ik niks vinden! Er zijn toch wel meer vrouwen die dit gebruiken? Bij de prenatal hebben ze alleen zo'n buikband (voor bekken en rug) maar ik vind hem vreselijk zitten...verder hebben ze niks ondersteunends! De dingen van de hema zijn ook vreselijk. Aangezien ik niet precies weet welke maat ik nodig heb haal ik hem liever in de winkel maar waar dan? HEllUP!!
Wat dat betreft geen tips.... maar een zwangerschapspanty dan? Die vind ik altijd té strak zitten, misschien heb jij er juist baat bij?
ik wil hem gebruiken voor sporten omdat ik altijd pijn aan mijn buik krijg(banden waarschijnlijk)...ook als ik wandel krijg ik buikpijn. Mijn vk adviseerde mij om zo'n ding te kopen maarja...dan moeten ze wel te krijgen zijn
Of rondbellen naar wat verloskundigenpraktijken? Mijn praktijk verkoopt ze namelijk zelf, dus dat zullen er wel meer doen.
Ik heb deze week een ondersteunende band besteld bij gewoonborstvoeding.nl van carriwell. Is geen slip maar trek je over je gewone slip heen en is wel van dezelfde stof. Deze moet je wel vooruit betalen maar mag je wel terug sturen en dan krijg je het geld teruggestort. Die van mij was nl te klein en kan m gewoon retour sturen. Heb m nu een maat groter besteld en die zit perfect!
Er zit in haarlem een mamalicious winkel, daar kun je ook slips passen. Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar wellicht zit er bij jou in de buurt ook een filiaal. Kun je bij de prenatal geen slips passen???
Ik had wat besteld via Bellyfashion. Wel vooruit betalen, maar als je op afstand koopt mag je altijd terugzenden hoor! Die banden zijn voor mij wel fijn, maar moest wel een grotere maat hebben dan ik zelf ben want vallen klein. Ook de onderbroeken van noppies hebben een versteviging, maar die is niet heel sterk. Wel fijne broekjes.