Hallo dames. Ik weet niet of t hier thuishoort maar weet niet waar ik t anders moet plaatsen. Normaal voel ik altijd mn eisprong. Ik slik al zeker 4 jaar de pil niet meer en kan de klok er op gelijk zetten wanneer ik mn eisprong heb. Ik loop altijd krom van de pijn. Vorige week zat ik me ook al voor te bereiden maar er kwam niks. Ik had ook geen slijmvorming de dagen ervoor. En tot op vandaag is er niks geweest. Ik voel me raar en vraag me af wat er aan de hand kan zijn. Ik heb sinds vandaag af en toe last van mn rug alsof ik ongesteld moet worden maar dat duurt nog een week. Ik heb n cyclus van ong 28 dagen... normaal ben ik ook vreselijk moe een week voor ik ongesteld moet worden. Dat heb ik nu ook niet. Zou ik zwanger kunnen zijn? We zijn niet bewust bezig maar als t zilo is is het natuurlijk welkom!!!
Heb je m ook niet eerder gehad? Het kan ook zijn dat je een cyclus overslaat. Wat helemaal niet erg is. Veel vrouwen hebben dat welleens. Hoe was je vorige menstruatie?
Nee heb m zeker niet eerder gehad dan had ik dat echt gemerkt. Ik heb ook nog nooit een cyclus over geslqgen. Bij mij gaat zeg maar alles volgens t boekje... Vorige menstruatie was normaal.
Je zou een testje kunnen doen voor de zekerheid om uit te sluiten dat het vorige maand geen pseudomenstruatie was. En anders denk ik echt dat je deze maand overslaat.
Ik zit een week voor mn nod dus een test zou weinig doen denk. Met mn zoontje heb ik op zn vroegst 4 dgn vtv kunnen testen. Toen had ik een lichte streep. Ik denk dat ik gewoon maar af moet wachten.
Maar als het gaat om een zwangerschap van de vorige cyclus zit je ruim na nod, toch? Daar gaat het toch om?
Ik ben vorige mnd gewoon ongesteld geworden Ik denk dat ik gewoon even af moet wachten tot volgende week. Ik zou het anders ook niet weten. Misschien heb ik nu voor t eerst mn ei een keer overgeslagen. Wordt ook dagje ouder he
Jaa zoek maar eens op pseudomenstruatie. Door geen ei en symptomen zou ik er niet van versteld staan als je dat heb gehad.
Thnx heb even gezocht het zou kunnen idd. Als ik volgende week niet ongesteld word gooi ik er een testje tegen aan. Ik heb verder ook niet de symptomen die ik had bij mn zoontje. Toen wist ik meteen dat raak was. Zere borsten waren toen t voornaamste (heb ik normaal geen last van).
Nee dat is waar. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. Maar goed we zien het wel. Vindhet alleen zo raar omdat ik dit niet gewend ben
Jaa het kan raar lopen allemaal. Bij mij is mn cyclus ook helemaal van slag na n foute innesteling 2 cyclussen daarna nog steeds.. achja
Oh dat is ook vervelend!! Hopelijk is t snel raak!! Ik heb naar mn agenda gekeken en afgelopen 3 mnd keurig 28 dgn cyclus gehad... ik begin nu ook te twijfelen aan mezelf. Ben ook stik chago. Wordt om dekleinste dingen boos en dat heb ik ookals ik ongesteld moet worden. Dus misschien heb ikn ei gewoon een keer niet opgemerkt.
Dat kan ook inderdaad! En nee ik ben niet bezig voor n kindje. Vriendlief wil nog even een tijdje wachten. Ben wel benieuwd! En haha ja dat heb ik ook altijd als ik ongi ben!
Oh sorry! Dat wist ik niet. LOL echt he.. ik heb daarnet wel weer last gehad van mn rug alsof ik ongesteld moest worden. En van mn boobs met van de trap af lopen, maar denk dat dat spierpijn is van de krachttraining van maandag
Haha maakt niet uit kun jij niet weten! Hmm spannend dan hoelang duurt t meestal voordat je ongi begint als je chaggi wordt en de rest haha