Hoi dames! Morgen hebben mijn vriend en ik een samenlevingstest. Nu gaven ze aan dat je de avond van tevoren moet vrijen. Weet 1 van jullie of het ook al in de middag kan? Of anders de dag zelf heel vroeg?
Volgend mij is het te vroeg als je het vanmiddag doet. Dacht dat je niet meer dan 12u voor de test gemeenschap moet hebben. Of het morgenochtend nog kan weet ik niet..
Na gemeenschap moet je binnen 12 uur in het ziekenhuis zijn. En het moet volgens mij ook min enkele uren van de tevoren. Hebben ze niet doorgegeven wanneer het moet?
Het enige wat ze gezegd hebben is de avond van tevoren! Maar zat te Googlen ernaar en zag staan dat iemand 3 uur van tevoren gevreeën had en dat dit ook oke was. Maar maken het vanavond wel gezellig
Ik heb even gekeken in mijn informatieboekje uit het ziekenhuis (wij gaan vrijdag naar fert.arts.) en daar staat bij de samenlevingstest dat je 6-18u na het seksuele contact naar het ziekenhuis moet. Dus op de ochtend zou het denk ik niet meer kunnen (tenzij je laat de afspraak hebt). Nou, veel plezier vanavond/vannacht en succes morgen!
Er zit inderdaad een tijdslimiet aan. Volgens mij was het bij ons ook 12 uren. Dus je moet het 12 uren of korter van tevoren doen. Zit er langere tijd tussen, dan is het niet meer goed te beoordelen.