Dikke FAIL van de ouders dan, want er zit gewoon een optie op Youtube om 18+ content uit te filteren.
Inderdaad. Helaas werkt het bij onze (oude) tablet niet, krijgen een foutmelding. Dus niet zonder toezicht erop.
Tja jammer genoeg horen bij kinderen die dergelijke ongein cool. Vinden.. Vaak ouders die het geen barst interesseert.. dus dan kun je het wel een fail vinden.. Maarja.. Eigenlijk is het gewoon een interesseprobleem.
Ik zou er niet direct iets achter zoeken maar het is geen normaal gedrag. Mijn oudste kind is 12 jaar maar ik heb hem nog niet zulke dingen horen zeggen. Ik vermoed wel dat hij met zijn vrienden en op de voetbal over sex praat maar voor de rest is hij nog redelijk bleu.Als wij ergens met hem over beginnen dan krijgt die direct een rooie kop.
Een 6-jarige zoekt op youtube naar blote vrouwen? Nou dat vind ik ook niet normaal! V.w.b. post van TS: kan stoer praat zijn, maar zou het wel in de gaten houden dat het niet vaker gezegd gaat worden.
Vaak weten ze niet eens waar ze het eigenlijk over hebben, maar wel dat het "verboden" woorden zijn. Onze oudste nam vanaf groep 1/2 met enige regelmaat het woord k#t in zijn mond. Wij vertelden iedere keer dat we dit niet meer wilden horen en dat het echt niet netjes was. Toen hij een maand of 2 geleden vroeg wat het nou eigenlijk betekent moest ik stiekem ook wel een beetje lachen.