Goede avond Ik ben in maart 2015 gestopt met de pil en heb 2 cyclussen gehad. De eerste 114 dagen en de tweede 42. Ik zit nu op dag 98 en nog geen ongesteldheid. Wel dag 80 tm 91 bruinverlies. 2 ochtenden (dag 85 en 86) had ik in de ochtend een paar drupjes helder rood, en smiddags waterig rood/bruin. Maar verder niets. Iemand een idee wat dit is?? Nu alweer een week creamy wit dus ik vind het allemaal maar raar! Dacht dat het bruinverlies een voorbode was van een naderende menstruatie maar niet dus...
Hmm dat klinkt wel vreemd idd misschien eens aan de huisarts vragen? Dat hebben wij toen ook gedaan bij een uitblijvende menstruatie en toen kreeg ik meteen bij de gyn een echo waaruit bleek dat ik pcos heb/had
Ja ik heb besloten om na de drukke kerstdagen eens de arts te bellen. Wordt er een beetje moedeloos van. Dacht misschien heeft iemand soortgelijke ervaring
Yep soortgelijke ervaring. Eind maart gestopt met de pil en kijk maar naar mijn handtekening Vandaag dag 72 en niets in aantocht. Gebruik ovulatietesten van CB en nog geen positieve gehad. Wel op dagen 58, 59 en 60 wat gekleurde afscheiding maar dat mag geen naam hebben. Succes meid! Ik heb binnenkort vakantie en wil dan een afspraak maken met de huisarts. Eerst na de feestdagen maar het begint nu echt te lang te duren.
Dankjewel! Jep ik zie het bij jou ook ja,vervelend he? Ik heb contact gehad met de huisarts en na de feestdagen dan krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Temperaturen moet ik niet meer doen zegt ze omdat mn temp alle kanten op springt, waarschijnlijk door mn darmziekte collitus ulcerosa. Van de zomer was ik er heel erg mee bezig en voelde ik me vaak rot hier om, nu ben ik er heel weinig mee bezig en sta ik er niet meer elke dag bij stil. Dat is wel prettig. Kan jij het een beetje naast je neerleggen of ook lastig?? Succes!!
Goed dat je een doorverwijzing hebt gekregen! Ik ga maandag de huisarts bellen voor een afspraak want dan heb ik tijd en rust, eerst dit weekend verhuizen. Ik laat je wel even weten wat eruit komt. Jij mij ook? De eerste keer dat ik richting die 50 dagen ging, werd ik er gek van. Hormonen vlogen alle kanten uit en had deze keer zoiets van 'ok, het kan mss wat langer duren' maar nu maak ik me toch weer druk dat er van alles ad hand is Daarom ga ik ook bellen. Wilde eerst beetje kop in het zand steken en genieten vd feestdagen (love december) maar nu wil ik weten wat er eventueel aan de hand is. Kan van alles zijn en dan heb ik liever duidelijkheid dan mezelf gek maken. Ik ga voor je duimen dat er niets is en je snel zwanger mag zijn!