Dokter bellen ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje is van zich zelf een makkelijke spuger maar dan is het mondjes melk. Heeft verder trouwens geen reflux. Hij heeft nu sinds een dikke week dat ie best veel van zijn flessen laten staan en veel spuugt meer dan normaal maar dit ruikt dan erg zuur en ziet er ook anders uit meer als echt kots eigenlijk. Verder eet ie niks meer van zijn fruit en het avond eten gaat ook minder. Ik ben wel een moeder die soms te snel bezorgd kan zijn. Zou ik voor de zekerheid de dokter er over bellen wat te doen of heeft iemand nog tips ?

2. Jaan13

Jaan13 Actief lid

26 dec 2013
    217
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zoon had rond de 8 maand een hele afkeer van zijn fles.. Dus ik moest brood, yoghurt oid gaan geven, anders at hij gewoon niks!
    Misschien kun je dat proberen, maar als je t niet vertrouwd zou ik sowieso ff de dokter bellen.. Succes

3. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Er heerst een nare buikgriep, wie weet heeft ie dat te pakken? Zijn z'n luiers goed en is hij alert? Tijdelijk minder eten is niet erg, zolang hij maar wel vocht binnen krijgt... de helft van wat hij normaal drinkt kan nog, als het minder is zou ik zeker even bellen voor advies. Zeker als hij erbij spuugt.
    Je kan natuurlijk ook gewoon even bellen voor je eigen gemoedsrust, als je het niet vertrouwt. Daar zijn ze voor :)

4. Veera

Veera Niet meer actief

Hier is dochter ook aan het overgeven, ze is snotverkouden en heeft hoestbuien. Veel eten doet ze niet (behalve brood daar is ze gek op dus daar smeer ik dan fruit op) en flessen gaan er magertjes in.
    De dokter mag je altijd bellen maar zolang ze alert zijn en niet echt te weinig drinken, gaat t vanzelf over. Het is februai dus er heerst van alles :(

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Beterschap! Hoe is t nu met je zoontje? Nog ha gebeld?

6. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet erg goed , Had gisteren nog wel de huisartsen post gebeld. Die gaven mij advies om op te Letten als ie genoeg plas luiers Had, alert bleef, koorts kreeg of meer dan zijn helft van de fles liet staan. Nu heeft ie gisteren van de 190 cc wel iets meer dan 100 cc laten staan wat ik toch wel beetje eng vindt. Dus vandaag nog maar weet eens bellen.

7. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    En wat vaker kleinere hoeveelheden?

8. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Klinkt mij als een buikgriep. Kleinere flessen aanbieden en evt wat vaker op een dag.
    Jonge kinderen horen ongeveer de helft van wat ze normaal drinken, binnen te krijgen om op kracht te blijven en voldoende vocht binnen te hebben.
    Verder zijn dan idd de plasluiers en alert zijn belangrijk.

Ik zou het zelf gewoon even aankijken nog, er heerst echt veel momenteel.

9. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft nu al de hele dag niks kunnen drinken zelfs geen eens water en begint zeker minder te plassen dus we hebben zo over een uurtje al een afspraak

10. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Dan idd altijd bellen. Beterschap, hopelijk heb je het ergste gehad.

11. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    En hoe is het afgelopen? Altijd naar met die kleintjes als ze het niet kunnen aangeven! Beterschap

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Arm ventje :( Hoe was t bij de hap?

13. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Arm ventje! Hoe is het nu met hem?

Deel Deze Pagina