pffffff

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoihoi

ik heb ondertussen al drie testen gedaan,allen negatief(elke week eentje) nu zit ik al op dag 53...en nog niet te bespreuren.

ik ben al van april 2008 van de pil af en heb pcos en meestal25-28 cyclus of 35-38 nu zit ik dus wel heeeeel ver dus snap het niet.

waarom komen ze niet door?
    ik voel al een drie weken krampen,misselijk,pijnlijke boobs,diarree,buikkrampen,koppijn,slecht slapen,humeurig,opgeblazen en dan niet,en super(!) veel steken en trekkerig gevoel in men onderbuik/lies(rechts),ook 2 weken spierpijn in benen gehad.

en ik zie dus echt geen verschil van kleur in uitscheiding
    meestal wordt deze meer rozig als ze moeten komen(een week ervoor)

ik heb ze nog nooit zolang gehad,hoe komt het eigenlijk dat je menstruatie uitblijft?behalve het zwanger zijn dan :)

groetjes xxx

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    had mezelf voorgenomen om NIET een extra bericht te zetten aangezien dan deze weer helemaal bovenaan zou gaan staan in de lijst maar ja:

ik vertelde van die steken enzo in men baarmoeder.
    eigenlijk heb ik daar wel fel last van zeker de laaste week.
    en vandaag ook heel erg daarom dat ik dit berichtje zet
    ik voel krampen,steken,ogniegevoel maar dan echt een scherpe pijn,aanhoudende steken aan elke lies,als ik nies of me rek of wil plassen (dus spieren inspan) krijg ik steken in de baarmoeder en lies.

ook bij sex is dit storend want ik moet dan echt stoppen want het doet gewoon zeer(steken)

heb ook heel veel dikke witte uitscheiding(een week geleden pas gemerkt kon dus ook daarvoor al zijn) is beetje klonterig maar niet geel ofzo.

wat kan dit zijn?
    mogelijke zwangerschap?
    dat men ms komen lijkt me sterk aangezien dit al eventjes aan de gang is.
    of zou het iets zijn ivm men baarmoeder of een ziekte? endometriose(zeg ik het goed?) ofzo? ik heb zelf geen idee

xxxx

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk ga je toch binnenkort ongesteld worden, anders was je test wel positief. Het kan zijn dat je cyclus een keer langer duurt, helemaal bij PCOS zien we dat vaker.
    Als je je zorgen maakt om de bijbehorende klachten kun je dat eventueel bij de huisarts melden. Waarschijnlijk komt het omdat je ongesteldheid tot nu toe nog niet heeft doorgezet.

Mirjam

Deel Deze Pagina