Hallo, Ik ben er op 18 februari achter gekomen dat ik zwanger ben (wel gepland, maar niet zo snel verwacht) dit is via een donor en zi gegaan. nu had ik toch een paar vraagjes. Ik had de cyclus ervoor een cyclus van 40 dg, nu heb ik 2 weken geleden mijn ei gehad, en ook geinsimeneerd, dus dan ben ik nu toch 4 wk zwanger? kan het zijn dat je niet in de ochtend misselijk bent, maar in de avond? en wanneer krijg je bij een 2e zwangerschap een 1e echo? en ik heb na mijn bevalling (2okt 2009) regelmatig last van menstruatie buikpijn gehad, en nu heb ik dat ook af en toe, is het zo dat mijn baarmoeder nog gevoelig is? en ik ben superblij met deze zwangerschap, dat wilde ik ook nog even kwijt. XXX Gusam
nog een vraagje. Normaal is het dat je hcg na 2 dagen verdubbelt, maar bij mij verdubbelt hij dus iedere dag, betekend dat iets of is dat ook normaal? want er is een groot verschil tussen een test van een dag eerder en die dag. XXX Gusam
hoi Gusam, als je weet wanneer je eisprong was dan ben je nu inderdaad 4 weken zwanger. Misselijkheid kan zowel s ochtends als s avond szijn, soms de hele dag. Je baarmoeder reageert vaka op zwangerschap met een ongesteldheidsgevoel. Je baarmoeder groeit al een beetje en dat kan dat gevoel opwekken. Hoe weet je dat je hcg elke dag verdubbelt? Omdat je testen donker worden? Het verdubbelt inderdaad bijna elke dag. Mirjam