meestal doet alyssa dit soort dingen ook wel. zo vind ze het geweldig om de vaatwasser uit te ruimen en af te stoffen (op haar manier). tafeldekken is nu even minder in trek maar dat heeft ze ook een hele tijd gedaan. ik geniet van de hulp zolang ze het nog leuk vind, want er komt een moment dat ik het allemaal weer zelf moet doen omdat ze het niet meer leuk vind. (ze doet het allemaal uit vrije wil, dus begrijp me niet verkeerd) liefs doris
Mijn meisje is nu 16 maanden en helpt ook graag. Vooral dingen uit de vaatwasser aangeven. Was in en uit de wasmachine. Ophangen wil ze ook maar dat kan ze nog niet want ze kan de wasknijper niet inknijpen. Op het knopje drukken van de wasmachine en droger zodat ze aangaan. Stofzuigen (maar dat gaat dan zo langzaam dat ik het liever doe als ze slaapt ) Dingen in de prullebak gooien
mijn zoontje helpt ook graag! naast de taken die jij noemt doet hij verder graag : stofzuigen (hoop dat dat blijft.., vaatwasser ook aan en uitzetten en alles wat electrisch is en met knopjes...
hier ook hoor. Als ze de kans krijgt gaat ze zelfs in een restaurant helpen met glazen wegbrengen. Ik vind het wel makkelijk, want ze doet hele wassen in de machine. Scheelt mij bukken!
hier ook een meehelper, de was in de droger doen vaat is vaatwasser schone vaat aan mij geven tafel dekken en afruimen speelgoed opruimen hij vind het leuk denk ik dus ik laat hem maar helpen...
Hier ook een lekkere helpert! Hij vind het superleuk om te doen, en wordt zelfs een beetje boos als ik eens snel iets zelf wil doen
Ik denk wel dat dit normaal is en laat er ons van genieten, binnenkort helpen ze ons niet meer tot ze volwassen zijn!!! Mijn zoon is dol op helpen, als je hem maar bij alles betrekt is hij blij, als ik het stof afneem geef ik hem gewoon ook een doekje! Geniet er maar van, is toch fijn?