Is het normaal dat de kleine met bijna 31 weken al bijna niet meer draait/beweegt en onwijs laag ligt? Ze ligt sinds vorige week vrijdag in ongeveer dezelfde houding en zonet bij de echo moest de gyn voor de opmeting van haar hoofd proberen achter mn schaambot te komen, want daar ligt haar hoofdje. Ik vroeg of dat normaal was en hij zei 'ja dat kan soms'. Ze ligt alleen dus al dagen zo. Meer mensen waarbij de kleine rond deze tijd veel stil lag en al wat lager dan voorheen?
Hier ligt de kleine al sinds 26 naar beneden en ook al heel laag.... voel hem wel veel bewegen maar meer schuiven en duwen dan harde schoppen.
Ja exact dat, dat heb ik ook alleen maar gevoeld sinds ongeveer 25w.. als ik al wat voel want meestal is het stil. Geen echte schoppen of zoals bij sommigen een buik die helemaal beweegt omdat de kleine zoveel beweegt.
Kindjes hebben dan vaak al een favoriete positie. Hier ligt hij vaak naar mijn rug toe met zijn voetjes onder mijn rechter ribben.... Dus ook geen echte schoppen! Ja tegen mijn ribben soms maar meestal duwen en schuiven.... ik maak me geen zorgen, zijn brief deed hetzelfde namelijk.
Ooh dat stelt gerust. Hier ook richting rug, als ik wat voel is het bij mn ribben rechts idd en ook meer schuiven. Krijg af en toe ook n duw tegen mn anus voelt het wel haha.
Hier lag nummer twee ook al heel lang vast, achteraf bleek wel dat al die tijd haar oortjes dubbel zaten Dus die zijn niet meer helemaal teruggeklapt
Nooit over nagedacht dat de oortjes dubbel konden vouwen. Verder was het geen probleem dat ze wat langer zo heeft gelegen? En was ze doordat ze al zo lag ook zo rustig in de buik?
Dit kindje ligt ook al meerdere weken heel laag, zeker vanaf 31 wk. Ik krijg geregeld groeiecho's en het hoofdje is daardoor moeilijk op te meten, dan zou de gyn met het echo apparaat door mijn bekken moeten zei ze . Ook zei ze dat dat gewoon normaal is. Ik moet wel zeggen dat ik pas sinds anderhalve week (ben nu 35 wk) een verandering in zijn bewegingen merk, meer schuivend. Waar hij me eerst nog heel veneinig kon trappen valt dat nu reuze mee.
Ja precies haha, het hoofdje was vandaag daardoor idd ook moeilijk op te meten. Ik wil wel weer es n flinke trap voelen, zeg ik nu haha. Ze beweegt wel regelmatig gelukkig, maar schoppen is niet haar sterkste kant
Haha, voor wat het waard is; mijn dochter was in vergelijking met dit kindje echt een stuk rustiger en 'liever' in mijn buik. Geen hele harde schoppen of andere gekke dingen. Ik voelde haar ook gewoon geregeld, maar zo anders. Al snap ik je wel hoor! En +30 weken al! Ik heb nog wel eens met je meegelezen. Wat fijn dat je dit eindelijk bereikt hebt!
Ah lief, ja voelt zo gek hier te mogen zijn en dit mee te mogen maken. Onwijs dankbaar!! Ik heb naar mijn mening een soepele zwangerschap gelukkig, zal dat ik niet bont en blauw word geschopt ook als iets positiefs proberen te zien haha
Ja ze lag heerlijk rustig, lekker duimen, dr armen en benen voelde ik wel, ze had hierdoor wel vanaf het begin voorkeurshouding maar dat is wel opgelost!
Ooh dat verwacht ik hier ook wel haha, ze ligt eigenlijk vanaf week 24 of eerder al wel t liefst zo. Nu komt ze alleen helemaal niet meer uit deze houding haha. Sinds ze zo ligt plas ik trouwens ook wel 30x per dag. Zit heerlijk op mn blaas te drukken haha