@ Sammy, ja dat zal ik zeker blijven doen, maar vind het gewoon erg vreemd allemaal! Ben namelijk begonnen met de ovutesten om te kijken of mijn ei inderdaag op de dag was wanneer ik buikpijn krijg. Het lijkt wel allemaal ontregeld, maar goed.... We blijven positief! Die van jou zien er goed uit hoor!!
hier nog steeds geen eitje, gisteren dacht ik van ja het is op komst, ovutest was donkerder dan anders maar zeker nog ni positief en vandaag weer niks meer :-s zit nu op dag 17
Dan denk ik dat je eisprong al is geweest. Ik weet niet welke ovulatietesten je gebruikt. Maar ik gebruik die van Sensitest. Eerst had ik helemaal geen streep. Toen een licht streepje en daarna iets donkerder. Maar zeker niet even donker als de controle streep. Daarna was hij zo goed als weg. Toen had ik mijn eisprong gehad. En mijn temperatuur ging ook gelijk omhoog. Temperatuur je ook? Dan heb je nog meer zekerheid. Heb je foto's van de ovutesten?
nee ik temp niet en heb vandaag nog geen testje gedaan. die is voor zo dadelijk. ik zal straks eens zien om een foto te maken. ik had ergens anders gelezen dat er nog dames waren die eerst een lichte test hadden, dan niks meer en dan erna knal positief. ben benieuwd voor zo dadelijk. het klussen is geen probleem hehe
nou mijn ovutes knalt niet maar is stukken donkerder dan ik ooit gehad heb. het komt nog goed met dat eitje van me hihi
hier zijn mijn testen tot hiertoe je moet niet naar de opschriften zien, klopt langs geen kanten meer
@mamavanbo... die testen zien er goed uit. Zo zag die van mij er dinsdagavond ook uit en had gisteren mijn ei. We hebben helaas niet kunnen klussen omdat ik ziek ben. Heb verplichte bedrust van de huisarts gekregen omdat ik teveel last heb van spanningen. Mijn vriend en ik hebben dan ook besloten om wel voor een kindje te gaan, maar dan moet het spontaan gebeuren. Was er veel te veel mee bezig en het spontane ging er vanaf. Succes en ik blijf meelezen!
Ik neem aan dat die van vandaag de onderste test is. Dan ziet het er idd positief uit. En zou ik zeggen blijf nog even klussen hihi