Vannacht was ik aan het werk en ik heb een zittend beroep. had al zon pijn in mn buik maar toen ik naar de wc ginf zag ik dat mijn broek helemaal in mn buik was gegaan, gewoon een dikke rode streep diep in mn buik en ook de knoop en alles was gewoon rood zichtbaar op mn buik. door mijn darmen is mn buik nu zo dik neem ik aan. Ij vraag me af of er wat te doen is tegen die darmen? als ik geen heel wijd shirt aan heb zie je namelijk goed dat mn buik dikker is
Weinig tegen te doen, dat zijn de hormonen. Waarom koop je geen positie broek? Zit iig een stuk fijner!!
ik heb er ook al last van Heb al geen dunne buik van mezelf maar nu is het heel erg, vooral na het eten
Broek die hoger zit kan ook al helpen, dus geen low waist-model. En positiebroeken zitten ook goddelijk!
Dat heb ik inderdaad ook na het eten meer Ik ben nog maar bijna 7 weken.. ik weet jog niet eens of het hartje klopt dus ik durf nog geen positie broek te kopen eigenlijk
Ik had mijn eerste zwangerschap ook al vanaf een week of 7/8 positiebroeken aan. Kon gewoon niets verdragen onder op mijn buik. Een legging met jurkje/tuniek is ook een oplossing.
Hier ook al een flinke buik.. Heb gister toch maar de eerste positiebroeken besteld. Inderdaad heel dubbel want we hebben over 1,5 week pas de eerste echo maar ik pas gewoon haast nergens meer in..
Mijn buik is ook super gevoelig als ik zwanger ben. Gewoon zachte broeken of jurken en rokjes aandoen als je nog geen zwangerschapsbroek wil kopen. Maar ik zou dat laatste gewoon doen, ze zitten héérlijk!
ik begrijp wat je bedoelt! ik weet ook nog niks (nog een week en dan nog heb je geen zekerheid uiteraard), maar toch groeit mijn buik al.. het valt me mee dat niemand nog wat gezegd heeft... ben wel stevig, maar ben wel net enorm afgevallen...
legging, stretchbroek, knoopje open, jurkje. Weet niet of je werkkleding aan moet, anders ervoor kiezen wat wijders aan te doen en je knoopje open, ziet niemand, zeker niet als je zit. Als je baarmoeder wat hoger komt en je darmen hun plekje gevonden hebben wordt t iets beter. Positiebroeken zaten bij mij int begin ook niet fijn omdat de knik met zitten net in je buik zat en daar zit een positiebroek ook strak. Ik heb vooral veel met mn knoop open gelopen en leggings aan gehad
Had ik ook. En ik heb juist vaker hogere broeken aan en daar zat ik helemaal in gepropt. Heb nog een paar lage broeken die ik aan kan. Ik doe wel een elastiek door de knoop. Verder voornamelijk rokjes en jurkjes. Heb wel al positiebroeken gekregen. Had ze rond de 6/7 weken ook aan. Maar nu weer eigen kleding. Ik kon niks aan mijn buik hebben omdat ik zo misselijk was. Heb nu een paaf leuke maxi jurken gekocht die ideaal zijn voor dit zonnige weer. Je begint wel al wat te zien. Maar met een lange sjaal en een jasje nog te verbloemen. Maar is nu nog meer uitgezette vetrol dan overtuigende babybuik haha.
Bedankt voor jullie reacties. Elastiekje kan ook jabhaha! ik denk dat ik het eerst maar even bij de leggings hou. over 3 dagen de echo dus misschien sla ik dan wel aanbhet bestellen of juist niet...
Je hebt een speciaal tussenstukje die je kunt gebruiken als extra ruimte bij je broeksknoop. Is goedkoop en een goede oplossing als je nog geen positiebroeken wilt kopen.
Ik ken het! Ik heb een elastiekje door mijn knoop zitten. Na de echo koop ik direct een fijne positiebroek hihi.
Wees dus niet bang als je buikje over een tijdje even minder dik is; dan zijn je darmen niet meer opgezet door de hormonen Echte buikje begint met 14 weken meestal te groeien.
Gewoon lekker een positiebroek aanschaffen, elastiek door de broekknoop is goedkoop, maar het is niet alsof je er aan onderuit komt de komende maanden. Gewoon voor die broek shoppen dus! Het gaat je zó veel comfort geven de komende tijd.