Doorlekken; soorten luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petitmonsieur, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitmonsieur

23 aug 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn baby slaapt sinds kort langer door gedurende de nacht, tussen de 7 a 10 uur. Heel gelukkig ben ik hiermee, alleen als hij dan wakker wordt is zijn broekje nat en is hij dus doorgelekt.
    Ik gebruik Pampers New Born maat 2. Ik heb ook de Pampers Baby Dry gebruikt, maar deze luiers stinken zo ontzettend en merk ik maar een klein beetje verschil qua doorlekken.

Pampers Active fit gaat vanaf maat 3, dus dat past de kleine man nog niet.

Welke luiers gebruiken jullie waarbij de baby niet doorlekt? Eventueel van een ander merk of hebben jullie andere tips?

2. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Altijd kruidvat hier, en voor de nacht 1 maatje groter! Anders lekt ze ook door. Bevallen hier prima

3. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Wij hebben ook luiers van kruidvat , bevallen super goed !

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Probeer een maatje groter! (Weet niet of de luier dan tot zijn nek zit? :D) Hier een tijd een nachtfles gehad en altijd een natte romper in de morgen. Met een maat groter nergens last van!
    Een volle luier in de morgen ruikt sowieso niet fris, welk merk dan ook he :p
    Hier wel pampers babydry fan en ruik niks van de luiers.. slechte neus dan denk hihi

5. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een tijdje ineens af en toe een ochtend hele natte romper en slaapzak terwijl we gewoon de luiers van Kruidvat gebruiken en deze verder prima eigenlijk zijn.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wij gebruiken etos en ze ligt daar ook ong 8 uur in. Nog nooit doorgelekt.

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Kruidvat :)
    Vanochtend was voor het eerst der romper nat, maargoed ze had ook al 15 uur dezelfde luier aan.

8. Veera

Veera Niet meer actief

Geen eentje. Maar trekpleister houdt t beste

9. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Pampers vind ik waardeloze luiers, ze lekken door en stinken. De fijnste luiers vind ik die van de jumbo. Nooit doorgelekt. Die van da en etos huismerk zijn ook prima.

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind etos luiers heel fijn! Ik gebruikte altijd pampers, maar toen we een keer krap zaten toch etos gekocht. Nou die blijven veel langer droog dan pampers. Bij pampers heb ik ook regelmatig dat de romper vochtig is en bij etos nog niet gehad.
    Kruidvat vind ik niks.

11. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Pampers lekten hier altijd door, ik denk omdat ze te laag zijn aan de voorkant. Ben toen Kruidvat en Albert Heijn gaan gebruiken en nu lekt het misschien 1 keer per half jaar door :)

12. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Zijn de rompers groot genoeg. Geotere rompers kunnen ook goed helpen. Hier slaapt hij 12 uur in pampers en als hij niet een hele grote fles leeg drinkt voor het slapen gaan dan blijft hij droog (het is een buikslaper). Hier stinken ze ook niet. Dat vindt ik wel het geval bij kruidvatluiers. Deze draagt hij op het kdv. Bumblies vond ik ook prettig (lekker zacht en dun) maar daar kunnen zijn billen niet goed tegen

13. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook altijd Kruidvat en voor de nacht op tijd over naar de volgende maat. Ik hield vaak het minst aantal kg aan dat op het pak stond. Dus als een maat van 6-10kg is, stapte ik voor de nacht bij 6kg over op die maat.
    Verder een romper die ruim genoeg zit en zorgen dat de bovenkant van de luier hoog genoeg zit en de randjes ook in de liezen goed naar buiten zitten.

14. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Pampers baby dry. Daar ligt hij dan tussen de 12 en 13 uur in, nooit hierin doorgelekt. Stinkt ook niet, ja je ruikt een plasluier, maar stinken nee.

Kruidvat was hier een ramp. Een week geprobeerd; constant natte kleding! (ook overdag)

15. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Kruidvat luiers. Bevallen prima. Pampers baby dry geprobeerd maar 2x doorgeleid. Bij kruidvat nog nooit

16. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Misschien een grotere maat pamper of romper?
    Hier altijd baby dry en heel soms een ongelukje.
    Heb ook Kruidvat geprobeerd maar daar hadden wij zelfs overdag natte kleding mee.

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Het is echt een kwestie van verschillende merken uitproberen. Iedereen ervaart bepaalde merken nou eenmaal anders. Bij de ene baby is dat merk fijn en bij de andere baby juist totaal niet.
    Als ik pampers of kruidvat luiers gebruik dan ruik ik haar echt heel snel op de een of andere manier. Terwijl ik dat bij de luiers van de jumbo, da of etos helemaal niet heb. Ik woon zelf in Duitsland en gebruik ook veel de babydream luiers, die zijn ook echt heel erg fijn. Lekker zacht, ruik je nooit en nog nooit doorgelekt net als die van de jumbo. En ons meisje slaapt ook 12 uur aan een stuk. Met pampers en kruidvat red ze dat echt niet en ze kreeg er ook nogeens uitslag van.

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Kruidvat luiers, voor de nacht een maat groter. Lekt bijna nooit door. Stinkt ook niet zoals pampers dat doen. Snachts vouw ik de rand aan de voorkant naar binnen.

19. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Hier bijna altijd baby dry, maatje groter is inderdaad voor de nacht soms beter. Bij baby dry voelt de luier na de hele nacht echt nog droog, hierdoor hebben mijn kleintjes nooit luieruitslag, heb ook andere geprobeerd, AH, Etos, kruidvat, en die van het kruidvat zijn ook erg goed! Kruidvat heeft voor smalle kindjes een mooie pasvorm vind ik. Verder waren die van de AH, bij ons een drama, na 3 dagen echt onwijze schrale zere billen!

Het is dus denk ik uitproberen welke voor jullie goed werken!

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier was de gouden tip ook grotere rompers.

Deel Deze Pagina