......Normaal of niet normaal?......

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marieke1978, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje;

Ik ben 8 dagen geleden bevallen. Geknipt en flink wat hechtingen. Tevens heb ik erg pijnlijke aambeien erbij gekregen. Hiervoor heb ik een creme gekregen, pijnstillend die redelijk helpt. Voor wat lichte irritatie bij de hechtingen hebben ze me biotexbadjes geadviseerd hetgeen ook redelijk begint te helpen. Al met al moet ik zeggen dat het me best tegenvalt , de periode na de bevalling. Alles daaronder doet pijn, zeurt en kan nauwelijks zitten, bah! Wil me graag weer eens een dagje de ouwe voelen...Maar goed, dat komt vast snel een keer weer.

Mijn eigenlijke vraag is of verschillend vloeien normaal is? De ene dag is het bijna niets, de andere dag bruinig, de volgende dag helder rood en wat meer dan de dag ervoor...kortom, kan dr nog geen pijl op trekken. Is dat normaal?

Dank jullie wel alvast.

Groetjes Marieke

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik herken je goed hoor! Die eerste dagen voelde ik me ook zo belabberd. Slap, moe, en ooooveral spierpijn!! Gelukkig gaat het nu al stukken beter, dus ik zou zeggen, geef je lichaam even de tijd. Ik heb op dag 5 voor het eerst een stukje buiten gewandeld (max. een half uurtje weg geweest) en ik was doodop! Nu ben ik vanmiddag weer gewoon naar een BBQ geweest en dat was dan nu weer een uitdaging. In ieder geval voelde ik me na 2 weken pas weer echt een beetje minder "ziekig".

Dat vloeien was hier in het begin ook een beetje afwisselend. Ligt er vaak een beetje aan wat je gedaan hebt. Het is natuurlijk een wond vanbinnen (van waar je placenta heeft gezeten) en als je meer doet, gaat dat weer een beetje open. Ook dat wordt met de tijd echt beter!

Probeer lekker te genieten van hoe het nu gaat. Je voelt je vast snel beter ;)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja hoor, het is normaal dat het wisselt. Soms denk je dat je er bijna vanaf bent en dan begint het weer.. Die baarmoeder is nog wel even bezig met de rommel afvoeren en de wond laten genezen.. ;)

Sterkte ermee! En het vaatdoekgevoel en dat beurse gevoel, ook dat verdwijnt echt.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja hoor, heel normaal. Alsof je een marathon hebt gefietst op een verkeerd zadel. Ook het vloeien kan wisselend zijn, gaat vanzelf over.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb dat ook hoor, dat afwisselend vloeien. Idd dat je de ene dag denkt dat je er vanaf bent, en dan begint het weer.

Dat slappe gevoel en die pijn van onder gaat weg hoor. Ik hoop voor je dat je je snel veel beter voelt.

Maar je bent zeker niet de enige die de herstel periode tegen vond vallen.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    probeer eens ECHTE badedas ipv biotex dat werkt 100 keer beter en is zachter voor je hechtingen (dan irriteren ze minder) moet je wel even bij de DA halen want die van de super is de goedkope versie en je moet de dure versie hebben..

Verder kan het helaas wel maanden duren voordat je uberhaupt weer een beetje jezelf voelt, ze zeggen niet voor niets 9 maanden op en 9 maanden af...

Deel Deze Pagina