hi allemaal, hopelijk kunnen jullie me nog aan een goede tip helpen want ik ben kapot en weet echt niet meer wat ik moet doen. Justin is al een aantal dagen niet lekker, zaterdag is oorontsteking geconstateerd en krijgt hij hiervoor antibiotica. Echter begint hhij steeds meer te hoesten, ik zelf zit tegen een keelontsteking aan en ook oma heeft keelontsteking. Zijn we net naar huisartsenpost geweest maar hij krijgt niks, hhet is normaal... Op dit moment doen we het volgende al: VSM hoestdruppels VSM 7daagse kuur voor keel en luchtwegen Bisolvon hoestsiroop daro tijmsiroop' stomen bedje aan hoofdeind omhoog gezet... Hij heeft al 2 dagen en een nacht niet normaal geslapen en ook nu zit ie weer bij mij op bed omdat slapen niet lukt... steeds als ie in slaap valt moet ie weer hoesten en is ie weer wakker.... Door het slijm wat ie doorslikt moet i veel en heftig overgeven na een hoestbui... Wat kan ik nog meer doen?? ben ten einde raad...
Volgens mij kan je niet zo veel meer doen. Kun je de zorg even afwisselen, zodat jezelf ook even kan uitrusten?
Wat vervelend zeg. Ik denk dat het voor jullie wel erg vermoeiend is maar je kunt zodra hij weer gaat hoesten water geven. Dus ook in bed. Neemt hij nog een flesje? succes en sterkte
Herken het, en tegen hoesten kan je weinig doen dan je al doet. De ha heeft er ook geen wonder middel voor. Is een kwestie van uitzieken helaas, weet wat je voelt hoor/. probeer af en toe de zorg uit hande te geven, als is het maar een uurtje
Hij is vandaag bij oma geweest en ik ben halverwege de dag ziek naar huis gegaan om wat te slapen, wat helaas ook niet lukte ivm hoesten en misselijkheid... Hopelijk slaapt ie vannacht nog een beetje want ik zit er een beetje doorheen, heb mn slaap hard zat nodig nu nummer 2 zich heeft aangekondigd..... thanx anyway....
Ah gos, veel sterkte voor Justin en voor jou. Ik kan me voorstellen dat je er echt door heen zit. Probeer je kindje zoveel mogelijk zelf hierover heen te laten komen (dus niet te veel ingrijpen met pilletjes en dingetjes) want dan heb je het meeste kans dat hij dit niet (veel) vaker krijgt. Ik wil je vooral even een dikke knuffel geven!
thanx, gister heeft mn man dus zn bedje aan het hoofdeind omhoog gezet en dat heeft goed geholpen, ik ga nu proberen te stoppen met de bisolvon e.d. maar vind het zo zielig als ik m niks geef.... maar goed, hij slaapt nu ook weeer en slapende kindjes worden beter!
Onze huisarts adviseerde "dringend" op te stoppen met alle hoestdranken hierdoor zouden we het alleen maar langer rekken en zou het eigenlijk pas gaan werken op een moment dat het lichaam het allang had genezen als we "niets" hadden gedaan. Wij zijn toen gestopt met hoestdrank, we gaven wel neusspray en verder inderdaad het bedje omhoog goed insmeren met Luuf en jawel een ui naast haar bedje. Die ui is eigenlijk vooral als zijn neusje ook verstopt zit en ik weet niet of dat bij jullie ook het geval is? En tjha verder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen heel veel knuffelen met mama, lekker samen douchen, samen op bed liggen en "uitzieken". Heel naar altijd om die kleintjes zo te zien