helluuup!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by esther1984, May 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik ben helemaal in de stress, ik heb vanmiddag een test gedaan en die was licht positief, maar nu ging ik net naar de w.c. en heb wat bloedverlies, het is helder rood zonder stolsels ofzo, betekend dit dat het mis is gegaan, of hebben andere dit ook gehad en dat er toch niks aan de hand was.

zit echt in een dip nu, of moet ik me nog niet druk maken??

groetjes

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik hoop voor je dat het innestelen van het eitje is of misschien een geknapt bloedvat bij je baarmoedermond.
    Ik durf er niets over te zeggen, heb zelf de ervaring wel met een MK maar het hoeft niet altijd iets te betekenen.
    Er zijn ook vrouwen die ongesteld blijven worden tijdens de eerste maanden van hun zwangerschap dus wat dat betreft kan alles nog.
    Hou het in de gaten en als je blijft bloeden dan zou ik als het is gestopt nog een test doen.
    Het jammere is dat er nu niets is te vinden op een echo dus je kan er og niet zoveel van zeggen.

Succes meid

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ja gisteren avond dacht ik echt van nou ik ben ongesteld en vanmorgen weer helemaal niks, dus hoop dat het een adertje was, maar ben nog steeds zenuwachtig zou eigenlijk weer een testje willen doen maar kan beter een paar dagen wachten.

groetjes

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik kan het me voorstellen dat je je zorgen maakt
    ik verloor een week lang heel erg veel rood bloed
    en heb nu een zoontje van 3+
    dus het hoeft niet altijd een miskraam te betekenen ;)
    Sterkte ermee !

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    nou ben ik weer wat gerustgesteld, hoelang was je toen zwanger toen je bloed verloor??

heb ook geen menstruatie buik pijn, voel alleen wat kriebeltjes in mijn buik, maar wanneer kan ik nou het beste weer een testje doen, over een week ofzo??

groetjes

6. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    had dat ook aan 4 weken, beetje helder rood bloedverlies, de gyn vertelde mij dat het een innesteling was, want zolang je niet heel veel bloedverlies en krampen hebt zit het wel goed, misschien beetje in de gaten houden! succes ;)

liefs

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik was toen 11 weken en ik weet niet wanneer je weer een test kan doen
    omdat het HCG volgens mij nog lang in je lichaam blijft zitten.
    Bij echt twijfel vk bellen !

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    klinkt miss beetje lastig maar gewoon afwachten is enige wat je nu kunt doen. en hopen dat er geen bloed meer komt. maar zoals jij het beschrijft klinkt het idd als een innesteling of gespongen adertje hoor helemaal als het al weer over is. een adertje bijv kan zon 24 uur duren.

zou gewoon na een paar dagen weer eentest doen dan moet ie echt wel donkerder zijn. ze zeggen dat het elke 2 dage nverdubbeld. bij mij had ik 9 dagen na mijn ei een lichtorze en met 2 dagen overtijd en overduidelijk test.

9. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    ok dank je wel allemaal, ik ga van het weekend nog een testje doen, en dan moet het hcg verdubbeld zijn, dus ban benieuwd, ik houd jullie op de hoogte.

veel liefs

Share This Page