Positieve verhalen over je kleintje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lady1985, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Aangezien op dit forum veel wordt gepraat over wat er niet goed gaat met je kleine (bedoel het niet verkeerd, want daar is dit forum natuurlijk ook voor!), leek het me leuk om eens een topic te openen met alleen maar positieve verhalen over je kleintje :D Bijv. grappige dingen die hij doet...

Ik begin:
    Mijn kleine heeft het net precies gepresteerd om zijn halve fles eruit te spugen (het kwam er letterlijk uit zijn neus weer uit), om direct daarna een big smile te hebben van oor tot oor!! ;) Best bewonderenswaardig toch?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier eentje die net lekkere yoghurt heeft gegeten en bij elke hap een zuur gezicht trok bij het doorslikken! Maar daarna gelijk zijn mond open doen voor de volgende hap!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier eentje die het woord 'nu' heeft geleerd en begrijpt wanneer je 'm moet toepassen.. Zo jammer dat mama er niet gevoelig voor is ;)

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier rolt ze sinds een week om, waar ik natuurlijk super trots op ben! En ze probeerde vandaag der voet in der mond te stoppen. Mond open en naar voren buigen met een grote open mond en sabbelen maar aan die voet! ^^

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn uk heeft vandaag geprobeerd te kruipen..

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Op welk moment van de dag ik ook vraag : ' hb je trek in iets lekkers?( en bedoel dan bijv rijstewafel, cracker, koekje of fruit) dan antwoord hij standaard :"ijs!" hahahaha

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat Julia nu op de wc poept!!
    Plassen deed ze al een tijdje, maar poepen vond ze eng. Gisteren de eerste keer en vandaag weer.
    Een super prestatie:D

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ook voor mama :)!

Super hoor!

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dat ze in een paar dagen èn langs de bank loopt èn na het tijgeren ook heeft ontdekt dat je op handen en knieen ook vooruit komt. Maar niet zo snel dus het is voornamlijk weer teigeren geworden :D

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bij Facebook had ik "vind ik leuk" aangeklikt ;)

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier rolt ze sinds een week om, waar ik natuurlijk super trots op ben! En ze probeerde vandaag der voet in der mond te stoppen. Mond open en naar voren buigen met een grote open mond en sabbelen maar aan die voet! ^^

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat mijn mopje haar armen om m'n borst heen slaat tijdens de bv en dan er langs gluurt alsof ze in de gaten wil houden of niemand die borst afpakt.
    En dat ze voor t eerst in haar slaap hardop gelachen heeft :D

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh man hou op. De laatste dagen kan ik niet stoppen met glunderen van trots :D

Vorige week donderdag voor het eerst sinds haar geboorte ergens anders geslapen (dat kon/wilde ze hiervoor niet, stond gelijk aan krijsend, gierend overstuur raken). Zaterdag deed ze het nog een keer en beide keren gelijk twee uur achter elkaar lekker geslapen!

Vorige week vrijdag zette ze haar eerste stapjes helemaal los en vandaag tijdens een feest zwiebelde ze in haar eentje de feestzaal door. Geweldig, dat kleine opdondertje met waggelend kontje, zo trots als ze was kwam ze overal even een kijkje nemen. Voorheen moest ze al huilen zodra iemand naar haar wees en vandaag kreeg iedereen een big smile en mochten ze haar een aai over het bolletje geven en zelfs een zoen geven.. en mama maar stralen!

14. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heerlijk voor haar! Maar misschien nog wel lekkerder voor mama
    zeker iets om trots op te zijn

15. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier ook sinds een paar dagen de eerste wankele stapjes gezet en ze vind het schitterend! Ook kan ze nu zelf haar loopwagen 'besturen', zodat ze niet meer overal tegenaan botst :D
    Verder kan ze zo heeeeerlijk knuffelen de laatste tijd en was ze van de week aan het 'zingen', het liedje Lalala van Woezel en Pip. Dansen vind ze ook erg leuk en klapt er dan bij in haar handjes.

Och ik ben toch zo verliefd op dat kleine mensje :D

16. knap

knap Niet meer actief

Mijn peuter dochter net zindelijk is en, Ze als ze weer een paar drogen nachten heeft ik haar ook s nachts zonder luier laat slapen( proberen)

Ze een hele vrolijke kwebbel is.

Ze vanavond perse met het badje op het balkon wilde badderen en niet begreep dat het er al weer te koud voor is. Ze giga uit haar dak ging, En ze nu als een prinsesje uit geteld ligt te slapen in mijn bed.

Ze deze week over gelopen is van een papa,s kindje deze week in eens een norm aan mij hangt op een positieve manier en we heel veel lol ook samen hebben.

Ze me vanmorgen wakker maakte om 6.15 van mama ik heb dorst.

Kortom het is niet altijd kommer en kwel. Maar 90 pc van de tijd is het gewoon een gift om mama te zijn van twee bijzondere kinderen.

Mijn zoon me even vanavond vertelde dat hij me wat lui vond haha.

;) Moet ik even door gaan. Dan hou ik nooit meer op om over mijn kinderen te praten.:D

17. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mijn kleine ventje staat stil achter zijn loopkar, duwt op een knop zodat het muziekje begint en gaat dan losstaan en dansen... Echt super schattig!!!

18. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Onze meid - in november wordt ze twee - staat mee te dansen als er op tv dansen is. Ze danst ook met papa en mama, en dan móet haar ene armpje uitgestrekt zijn (een soort Weense wals, zeg maar).

Ze geeft sinds kort kusjes op moedervlekjes. Dan wijst ze naar mijn arm, vraagt bezorgd "auw?" en niet helemaal gerustgesteld krijgt de moedervlek dan kusjes om het beter te maken. Laatst waren ook mijn ellebogen aan de beurt, die moet ik kennelijk weer insmeren :D.

Ze luistert eigenlijk best goed. Echt nee is echt nee (lijkt een beetje op die reclame van "geschikt/ongeschikt" met de honden.... als ik het niet echt meen, luistert ze dus ook niet), opruimen wil meestal wel lukken, etc. Nee, eigenlijk luistert ze niet héél erg goed, maar het is een vooruitgang :D Ik ben iig trots.

Ze is echt voor niemand bang. Ze is zo sociaal, springt bij opa's en oma's op schoot die ze niet kent (andere kindjes hun opa/oma, dus), speelt makkelijk met kindjes in de buurt, kletst iedereen de oren van het hoofd. Als ze moe is zoekt ze ons wel op, maar meestal is ze niet verlegen.

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Oh, daar kan ik wel uuuuren over kletsen :)
    Dat hij in 3 weken tijd zelf kan zitten, tijgeren en kruipen en zichzelf optrekt in de box. En vanmorgen stond hij ook in zn bedje..

Wel moeten we nu oppassen met wat we doen. Wij slaan wel eens op tafel als iets niet lukt of tegenvalt en zeggen dan potverdikkie.

Nu gaf ik hem vanavond zn warme hap en verslikte zich nog al, dus ik zeg hè potverdikkie toch en bam sloeg hij met beide handen op tafel :) oeps!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter vanavond het bed uitsprong en mee terug naar beneden wilde, ik snapte er niks van maar eenmaal beneden snapte ik het. Ze liep naar de hond, gaf een m knuffel en zei daag tara, lekke sape en liep meteen weer terug naar boven. Tegen mij zei ze nog net houdoe ;)

Deel Deze Pagina