Bijna 7 mnd en zich niet vermaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mooni, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ons zoontje van bijna 7 maanden oud kan zich moeilijk zelf vermaken. Onze oudste heeft dit nooit gehad, dus ik zit een beetje met m'n handen in het haar, ik ken dit dus helemaal niet.
    Wanneer ik hem op schoot heb, of naast me op de bank, dan is er niks aan de hand. Maar zodra ik hem in de box doe of op het speelkleed is het huilen geblazen. Ik kan hem toch moeilijk de hele dag bij me op schoot houden? Hij heeft uitdaging genoeg, ik heb genoeg verschillende speeltjes, babygym e.d.

2. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, mijn dochter is ook 7 maanden maar kan zich op zich goed vermaken. Maar als we dan samen spelen en ik sta op een gegeven moment op om iets anders te doen, dan kan ze het ook even op een brullen zetten. Maar: ik heb gemerkt dat dat binnen 30 seconden over is, dan pakt ze een speeltje en gaat ze zichzelf weer vermaken. Pak jij hem meteen op? Misschien is het zo over als je hem even laat begaan?

3. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Nee hoor, doe ik niet. Ik laat hem een tijdje brullen, maar het gaat niet over :(.

4. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier hetzelfde als rus05

Zodra ik dan ga zingen, gaat hij lachen en speelt alleen verder.

Duurt het huilen echt lang of ga je weer met hem verder spelen wanneer hij huilt? Misschien dat hij het anders blijft doen..

Ik zing en praat tegen hem van een afstand, zo word hij weer vrolijk en "vergeet" dat hij huilde omdat we niet meer samen spelen.

5. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Mijn mannetje kon zichzelf heel goed vermaken, maar nu hij last heeft van tandjes is hij huilerig en wil hij veel op schoot.misschien heeft het en oorzaak?

Deel Deze Pagina