hoi allemaal, ik ben er al een beetje aan de late kant mee, maar hoe hebben jullie dat gedaan met jullie oudere kinderen. gingen die de volgende dag gewoon naar school, of hielden jullie de kids een dagje thuis om de geboorte te vieren/wennen? aan de ene kant denk ik"ga maar lekker naar school normaal ritme" en aan de andere kant denk ik "ik hou d'r thuis zodat ze erbij betrokken is. hebben jullie tips? (oh jamayra is nu 4,5)
Ik heb min zoon, toendertijd 6.5 jaar gewoon naar school laten gaan. Als ik in december van de 3e beval gaan de kids ook gewoon naar school
mijn jongste is geboren op woensdag. mijn oudste gaat op woensdag middag naar de peuterspeelzaal. en we hebben (mijn man heeft) hem die middag gewoon heen gebracht. het is wel goed om de brusjes erbij te betrekken, maar het gewone leven gaan voor hun toch ook gewoon door. dat is toch het beste lijkt mij, er verandert voor hun al genoeg dat er ineens een baby in huis is. dus meot je zorgen dat wat er gewoon normaal kan blijven ook zo blijft.
eehh Caitlin is van vrijdag op zaterdag geboren dus was bij ons niet aan de orde maar stel dat ze door de weeks was geboren had ik ze thuis gehouden school had ik al ingelicht , een geboorte maakt veel indruk op een kind ook als ze al een wat oudere leeftijd hebben dat heb ik wel ondervonden mijne waren toen al 11 en 12 jaar
Mijn kereltje is op donderdagavond geboren en m'n dochter gaat alleen op donderdag naar 't kdv. De donderdag erna is ze wel gewoon gegaan. Ik blijf haar brengen, ook al ben ik thuis. Ze vindt het leuk daar en dan heb ik lekker een dagje alleen met mijn mannetje!
Onze dochter van 3 was opgehaald door opa en oma. Bij de bevalling was ze dus niet thuis. Pas 's avonds hebben opa en oma haar teruggebracht. En om eerlijk te zijn vond ik dat wel prettig. Je hebt even de tijd samen om op adem te komen (onze bevalling ging enorm snel) en overal wat aan de wennen. Je hebt een kraamhulp in huis die je nog niet kent, je kind kent haar ook niet... En mijn man moest best veel regelen, even hier heen, even daar heen, noem maar op. Maar de keus is natuurlijk aan jezelf. Ik ben zelf bij mijn zus thuis geweest toen ze bevallen is van de tweede om de oudste op te vangen. Maar mijn dochter is in ieder geval het meest gebaat bij regelmaat, dus als het haar creche dag was, was ze daar gewoon heengegaan
Ik ben bevallen in mijn oudste Jeroen zijn mei vakantie... Heb toen op maandag en dinsdag onze Lars ook thuis gehouden...Dat zijn zijn KDV dagen.Nu ik met verlof ben gaan zij wel naar school en kdv.Lars heeft ook vakantie als Jeroen dat heeft.Heerlijk met mijn 3 mannetjes thuis.... Papa moet nog even werken hihihi
mijn tweede zoontje is op een woensdagnacht geboren en ik moest nog paar dagen in het zkh liggen donderdags is hij altijd thuis dus hij was gewoon thuis met papa en vrijdags gaat hij een ochtend naar het kdv en is toen ook gewoon gegaan zodat papa in alle rust kon aangeven en bij mijn werk beschuit met muisjes trakteren ed.