Iedere nacht harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gusam, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik ben nu 23 weken en 4 dg zwanger, maar ik heb iedere nacht last van harde buiken.

hoort dit er bij of is dit toch iets wat ik moet gaan bespreken met mijn gyn??

Ik hoop dat er iemand is die een antwoord weet op mijn vraag.

XXX Gusam

2. Mina1301

Mina1301 Lid

Jun 7, 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het lijkt mij persoonlijk wat vroeg voor zo vaak en veel harde buiken. Ben je overdag misschien heel erg druk? Wellicht dat je buik hier 's nachts op reageert?

Ik zou het absoluut met je gyn overleggen. Even bellen! Ik zou niet wachten. Op zich hoeft het helemaal niets te betekenen, maar uit eigen ervaring zeg ik: laat het even weten en laat er even naar kijken!

Waarschijnlijk zal het advies zijn dat je wat rustiger aan moet doen en misschien heb je wel een blaasontsteking, dan valt het dus allemaal heel erg mee. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen!

Succes!

3. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk bij een slager en sta en loop en beweeg veel en heb soms dan ook last van harde buiken. Het lijkt alsof er dan een soort band om de buik zit en dat komt denk ik doordat ik gewoon teveel heb gedaan, had het dan eigenlijk iets rustiger aan moeten doen denk ik dan. Heb het soms ook wel eens als ik vrij ben en hier teveel doe. Lijkt mij ook bij jou dat je het gewoon toch iets rustiger aan moet doen.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb het een paar keer gehad bij 28 weken.
    Ook in de avonden. De VK zei dat ik dan waarschijnlijk te druk ben geweest overdag en in de avonden komt dat tot uiting in de vorm van harde buiken. Kan geen kwaad, zolang het niet te vaak gebeurt!

Maar ik heb het al weken niet meer gehad. Niet zover ik weet, hahaha.

Share This Page