Tips tegen pijnlijke borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje88, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heeft er iemand tips om de pijnlijke borsten te verminderen?
    als ik in bed lig dan kunnen de dekens er niet op liggen want dat doet al zeer :rolleyes: dus slaap ik maar op mijn zij en probeer mijn borsten wat te ondersteunen...
    Verder heb ik de hele dag eigenlijk zo'n pijnlijk trekkend gevoel aan mijn borsten...

Is er iets tegen te doen? of heeft iemand tips om de pijn wat te verminderen?

Ik draag trouwens beugel bh's zal een sportbeha zonder beugel misschien een optie kunnen zijn?

Overigens weet ik nog niet waar de pijn vandaan komt, test negatief en nog steeds niet ongesteld dus kan of komen door het stoppen van de pil, of omdat ze aan het groeien zijn, of misschien toch zwanger? nou ja we'll see...

maar tips van harte welkom :)

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Heb helaas geen tips voor je.
    Ik had het ook de eerste ronde. Daarna helemaal geen last meer van gehad. Nu heb ik sinds gister alleen gevoelige tepels.

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ annie1979,

Ik heb dus ook al voor de vierde dag zere tepels, maar helemaal GEEN zere borsten, de mijne zijn juist 'slap' te noemen, haha!

groetjes!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha, nou ik kan bij mij niet zeggen slap, want ik heb niet veel.
    Maar wel raar. Ik had donderdag mijn eisprong, dus vandaar dat ik gevoelige tepels kan hebben. Alleen raar dat het nu weer wel is en de vorige rondes niet.

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik had maandag of dinsdag mijn ei en sindsdien ook gevoelige tepels.. maar niet extreem dat ik geen bh meer aankan ofzo hoor, alleen als ik ze echt aanraak voel ik het.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh, dit is ook vol te houden hoor. Vind het alleen raar dat het nu weer in de 5e ronde begint.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    tja, ontpillen is nu ook wel voorbij lijkt me?
    Ach misschien is het wel gewoon een nieuw zwangerschapskwaaltje! :D

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja ontpillen is inderdaad wel voorbij, maar voor mijn gevoel was dat al snel. Had gelijk een mooie cyclus. Maar kan nog geen zwangerschapskwaaltje zijn, want de eventuele innesteling moet nog plaats gaan vinden.
    Oh, zou het zo geweldig vinden. Mijn schoonzusje is ook zwanger. Ik zie ons al lopen samen.

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dan loop ik hopelijk ook stiekem mee! :D:D:D

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb altijd zere borsten als ik ongesteld moet worden en heb nog nooit de pil geslikt, dus het hoeft zeker niet door het ontpillen te komen. Volgens kan het ook door de normale hormonen (volgens mij door progesteron?) veroorzaakt worden. Wat mij helpt zijn beha's zonder beugels te dragen, zodat ze minder gekneusd voelen. Je kan ze bij de hema kopen en verder je borsten vast houden als je van de trap afholt ;)

Oh en als ik zwanger ben heb ik juist minder gevoelige borsten, dus het hoeft geen teken te zijn.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb het normaal 1 week voor me ongesteldheid met schijven en al erin
    Nu heb ik het al direct na me ei last van me boobs en addertjes en nog geen schijven maar lijkt dus nu of ik ongie moet worden al duurd dat nog wel een dag of 9 misschien

12. Sofie89

Sofie89 Lid

15 okt 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Ik was eigenlijk niet echt bezig met mijn NOD deze maand en merkte toch enorme pijn in mijn tepels. Mijn borsten zelf doen geen pijn maar zijn wel opgezwollen. Dusja, we zien wel zeker

Deel Deze Pagina