Heeft er iemand tips om de pijnlijke borsten te verminderen? als ik in bed lig dan kunnen de dekens er niet op liggen want dat doet al zeer dus slaap ik maar op mijn zij en probeer mijn borsten wat te ondersteunen... Verder heb ik de hele dag eigenlijk zo'n pijnlijk trekkend gevoel aan mijn borsten... Is er iets tegen te doen? of heeft iemand tips om de pijn wat te verminderen? Ik draag trouwens beugel bh's zal een sportbeha zonder beugel misschien een optie kunnen zijn? Overigens weet ik nog niet waar de pijn vandaan komt, test negatief en nog steeds niet ongesteld dus kan of komen door het stoppen van de pil, of omdat ze aan het groeien zijn, of misschien toch zwanger? nou ja we'll see... maar tips van harte welkom
Heb helaas geen tips voor je. Ik had het ook de eerste ronde. Daarna helemaal geen last meer van gehad. Nu heb ik sinds gister alleen gevoelige tepels.
@ annie1979, Ik heb dus ook al voor de vierde dag zere tepels, maar helemaal GEEN zere borsten, de mijne zijn juist 'slap' te noemen, haha! groetjes!
Haha, nou ik kan bij mij niet zeggen slap, want ik heb niet veel. Maar wel raar. Ik had donderdag mijn eisprong, dus vandaar dat ik gevoelige tepels kan hebben. Alleen raar dat het nu weer wel is en de vorige rondes niet.
ik had maandag of dinsdag mijn ei en sindsdien ook gevoelige tepels.. maar niet extreem dat ik geen bh meer aankan ofzo hoor, alleen als ik ze echt aanraak voel ik het.
tja, ontpillen is nu ook wel voorbij lijkt me? Ach misschien is het wel gewoon een nieuw zwangerschapskwaaltje!
Ja ontpillen is inderdaad wel voorbij, maar voor mijn gevoel was dat al snel. Had gelijk een mooie cyclus. Maar kan nog geen zwangerschapskwaaltje zijn, want de eventuele innesteling moet nog plaats gaan vinden. Oh, zou het zo geweldig vinden. Mijn schoonzusje is ook zwanger. Ik zie ons al lopen samen.
Ik heb altijd zere borsten als ik ongesteld moet worden en heb nog nooit de pil geslikt, dus het hoeft zeker niet door het ontpillen te komen. Volgens kan het ook door de normale hormonen (volgens mij door progesteron?) veroorzaakt worden. Wat mij helpt zijn beha's zonder beugels te dragen, zodat ze minder gekneusd voelen. Je kan ze bij de hema kopen en verder je borsten vast houden als je van de trap afholt Oh en als ik zwanger ben heb ik juist minder gevoelige borsten, dus het hoeft geen teken te zijn.
ik heb het normaal 1 week voor me ongesteldheid met schijven en al erin Nu heb ik het al direct na me ei last van me boobs en addertjes en nog geen schijven maar lijkt dus nu of ik ongie moet worden al duurd dat nog wel een dag of 9 misschien
Ik was eigenlijk niet echt bezig met mijn NOD deze maand en merkte toch enorme pijn in mijn tepels. Mijn borsten zelf doen geen pijn maar zijn wel opgezwollen. Dusja, we zien wel zeker