Normaal pijn bij de eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ddebbyy, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo meiden,

De afgelopen maanden had ik gigantisch veel pijn bij mijn eisprong.
    Nu deze maand heb ik gisteren wel even pijn gehad...maar toen geklust (op mijn vruchtbaarste dag) en nu is die pijn weg...ik voel ook mijn eisprong niet terwijl ik die toch vandaag zou moeten hebben...
    Normaal gesproken krijg ik een dag voor mijn ei vreselijke pijn en dat houd 3 dagen aan....(ben de afgelopen 2 maanden zelfs in het ziekenhuis geweest omdat ik niet eens normaal kon lopen)

Wat zou dit kunnen zijn?
    Heeft iemand hier ervaring mee dat die pijn ineens weg was?

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Debby

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Debby,

Ik heb het ook een paar keer gehad. Echt zo'n schelle pijn en heftige steken. Het is een paar keer gebeurd en daarna nooit meer. Ik ben er ook voor naar de gyn geweest toen.

Maar het kan heel goed, dat je eisprong pijnlijk is.

Succes.

Elvira

3. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik voel het net als jij elvira fikse pijnscheuten tijdens eisprong. Dit houdt na 3 dagen op.

Heb weleens gedacht dat het een cyste was ofzo, want ik had toen nog niet eerder gehoord dat een eisprong pijn kon doen. :oops: Volgens h.a dus wel.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik voel het ook, heel naar stekerig gevoel, en het is ook na een dag of 2 ineens weer weg.
    Maar dat je het ineens niet meer voelt, is wel vreemd. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, het lichaam zit maar raar in elkaar wat dat betreft. Misschien ben je gewoon zwanger en heb je geen eisprong meer :)

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik had dit vroeger ook altijd, toen ik net met de pil begon. Hevige steken, rechtop lopen was er niet meer bij.
    Nu alleen nog hele erge krampen zoals bij een ongi maar dan nog erger!?
    Heel vervelend.

Nu ik sinds 8 maanden ben gestopt met de pil zijn de steken gelukkig weer verdwenen.

Liefs Dib

6. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Nou debby ik heb hiervoor ook een topic geopend. Ik heb deze maand ook namelijk niets van mijn eisprong gevoeld terwijl ik het elke maand duidelijk voel. Ik w8 nu op mijn nod en dat is zaterdag en heb zondag bij het afvegen roze tot rode slijm gehad die ik ook nog nooit heb gehad dus heel spannend voor mij....

Deel Deze Pagina