Hallo allemaal, Dinsdag is mijn nod, normaal gesproken heb ik meteem na mijn eisprong 2weken lang PMS klachten zoals pijn in me borsten iedere dag menstruatie krampen en een opgeblazen gevoel dit heb ik echt iedere maand. Over 2 dagen is mijn nod en nog geen klachten geen pijn in me borsten helemaal niks alleen af en toe wat steekjes in de onderbuik ook heb ik witte vlokjes in min urine... Wat denken jullie hiervan of zijn er mensen wie ook zulke klachten hadden en zwanger bleken te zijn.. Ben zo zenuwachtig maar wil nog wachten met testen tot vrijdag Ben benieuwd naar jullie reacties
Hey Baby88, Ik heb ook PMSklachten ik heb altijd hele zere borsten, misselijk, moe, soms dingen ruiken en kokhalsneigingen hebben, blauwe aders op borsten etc. Dit had ik de vorige ook heel erg maar was er toch van overtuigd dat t raak zou zijn!!! maar helaas toch op mn NOD ongi geworden. Nu had ik al na 2 dagen ineens een heftige steek en sindsdien n beetje menstruatiebuikpijn, en sinds 2 dagen wel een hele erge rugpijn...ik heb geen idee of dit wat is denk zelf nu echt van niet!!! en mn borsten zijn echt heel licht gevoelig en niet zo erg als normaal....maar een ding is zeker: Ik vertrouw dus totaal niet op mn lichaam dus jah ik wacht gewoon maar af...ik heb de 27e mn NOD maar als mn ongi uit blijft wil ik dan dat wkend 3maart gaan testen. Mja ga er maar van uit dat ik ongi wordt.... Maar wat jij zegt van die witte vlokjes in urine ik wel t gevoel dat ik idd iets voel tijdens t plassen kleine stukjes, heb jij dat ook?! heb eigenlijk nooit in mn urine gekeken of ik wat zag dus jah, voel jij dat ook?! Nou meis ik hoop ook voor jou een positest en tja nog ff op t wachtbankje!!! Succes meis
Ik had elke maand vanaf mijn eisprong gevoelige borsten en in de maand dat ik zwanger was van mijn zoontje pas na mijn NOD! Ben benieuwd of je al hebt getest!!
En baby88 heb je al getest?! Als t goed is was 2dagen geleden je NOD toch?! Spannend hoor...ik heb nu weer heel veel kwaaltjes en denk toch PMS weer, maar hoop toch stiekem op wat anders
Bij mij was het idd zo dat mijn pms klachten verdacht afwezig waren. Ik vond dat zo vreemd dat ik zelfs dacht dat ik geen eisprong had gehad. Maar ik was dus zwanger! Ik hoop dat het raak is.