Ruim 2 en halve week geleden ben ik bevallen van onze dochter; nu vloei ik dus nog steeds...(bij mijn zoontje echt 1 week maar ofzo) maar t blijft dus bloeden (welliswaar iets donkerder maar nog steeds bloed), vanochtend ook echt een hele dikke stugge sliert (sorry beetje onsmakelijk)...geen stolsel (had ik wel eerder gehad) Maar is dit wel normaal dan? Niet dat ik straks placentaresten in me baarmoeder heb zitten...(heb trouwens af en toe een behoorlijke kramp in mijn onderbuik ... of heb je dan ook koorts ofzo iets????
Volgens mij is dat wel normaal hoor. Het kan tot 6 weken duren he, voordat je uitgevloeid bent. En donker betekent dat het steeds ouder bloed is. Ik heb ook soms buikkrampen, maar volgens mijn vk was alles prima!
okee; ja ik d8 ergens gelezen te hebben dat t rode bloedverlies 2 weken zou duren...en aangezien die rare stuk weefsel wat eruit kwam d8 ik dat t misschien niet normaal was
Is normaal hoor. Ik heb ruim 5 weken rood gevloeid, om vervolgens direct ongesteld te worde haha... 6 week lang vloeien, jakkie. Maar gelukkig is het wel normaal.