Normaal zere borsten, nu niet ?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door firefly, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het word steeds spannender nu !! Hihi, wat een goede hoop..
    Toch maar even proberen om in mijn achterhoofd te houden dat het ook niet zou kan zijn ..:);)

2. M77

M77 Lid

16 feb 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Firefly en andere dames met "normaal zere borsten, nu niet". Hoe gaat het met jullie, nog steeds geen gevoelige borsten? Ik ben heel benieuwd naar jullie verhaal! Wij hadden vanavond een etentje met de ouders (afspraak stond al) en hebben het verteld. Het is wel vroeg, maar het is ook wel fijn om het aan iemand te kunnen vertellen. Ze waren allemaal hartstikke blij en hadden het nog niet echt verwacht, omdat mijn man heel lang "er nog niet aan toe was". Nog steeds niet helemaal, maar hij hoopt (en ik natuurlijk ook) dat dat vanzelf wel gaat komen, want als wij nog tien jaar hadden gewacht (bij wijze van spreken), was hij er waarschijnlijk ook niet aan toe geweest. Ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen. Hij is wel heel lief voor me en doet heel goed z'n best om toch positief te zijn! Mijn moeder was behoorlijk emotioneel. Ze vertelde dat ze best bang was dat ik misschien niet zwanger zou kunnen worden omdat ik twee maand te vroeg ben geboren en er misschien toch ergens iets niet goed zou kunnen zijn. Ik heb hier (voor zover ik weet) niks aan over gehouden. We willen nog een tijdje wachten totdat we het de rest vertellen, omdat we natuurlijk nog is de kritieke weken zitten en er dus nog van alles kan gebeuren. Maar laten we maar hopen dat alles goed gaat.

Liefs M77

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    He meiden.
    Hier spannend hoor, geen gevoelige borsten, soms wat steekjes. Vaker plassen en in de avond misselijk. Ik ga morgen testen halen, en ik denk dat ik wel een testje ga wagen :)
    Ik laat het weten.. !!

@M77, wat leuk dat je het vertelt hebt meis. Leuk ook die reacties. Hopelijk kan je mannetje er snel aan wennen..
    Hier kan 't ventje niet wachten hihi.

liefss

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zal jullie eens even een riem onder 't hart steken!
    Normaal had ik ook altijd boob pijn na mijn ei en ineens niet! Maar dacht er niet over na, want had al zovaak klachten gehad die bij een zwangerschap pasten en uiteindelijk niet zwanger bleek te zijn!

Daarna kreeg ik ook obsipatie, maar dacht ach maar wat meer vezels eten...
    En ineens 3 dagen overtijd en getest.. zwanger!! Bij mij was het dus wel positief....

Succes

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ G89, nou precies mijn verhaal.. kan ook echt niet naar de wc!!
    Hopelijk is het een goed teken ook voor mij.
    Heb vandaag overgens niet getest.. Als ik getest heb laat ik het zeker weten meiden !!

Liefs

6. M77

M77 Lid

16 feb 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Firefly, ik ben erg benieuwd of je al getest hebt.

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hee meis !

Ja heb wel al getest, eergisteren. Een heeeel licht lijntje.
    Dus weet het nog even niet. Heb verder geen ongi krampen of iets wat er op lijkt.
    Borsten zijn af en toe gevoelig met wat steekjes, verder licht misselijk en moe..
    Morgen of zondag gaan mannetje en ik nog een testje wagen..
    Erg spannend dus :) Duimen jullie voor me !?

En hoe gaat het verder met jou?

8. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    hee meiden!!

hier normaal ook zere boobs, en nu alleen gevoelige tepels, that's all! ook wat last van obstipatie...ga maandag testen!!

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Obstipatie.. Pff vertel mij wat ! Haha word er gek van ..

10. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    haha!
    maar spannend voor je trouwens! wanneer ga je weer testen??

11. M77

M77 Lid

16 feb 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Firefly is had ook een heel licht streepje. Ik zag hem eerst niet eens, maar mijn man wel. Hij werd wel steeds iets donkerder. Ik heb de testen bewaard en er is toch echt duidelijk een streep te zien. Dus toch echt waar: EEN STREEP = EEN STREEP. Maar ik heb twee en vier dagen later ook getest voor de zekerheid, hoor.

Ik voel me helemaal goed. Eigenlijk geen kwaaltjes, behalve opgezette, gevoelige borsten (nu dus wel!). Dit begon ongeveer op mijn NOD. Wel heb ik het idee dat mijn buik al iets dikker is, maar goed dat kan ik me ook gewoon verbeelden. Niet overdreven moe, misselijk of wat dan ook. Aan de ene kant erg fijn, maar aan de andere kant vraag ik me daardoor ook wel eens af of alles nog goed is. Maar zoals ik lees op het forum moet ik er nog maar lekker van genieten. Ik heb 30 maart een afspraak bij de verloskundige. Spannend!

Mijn zus en mijn beste vriendin zijn nu ook zwanger en zij weten ook dat we bezig zijn en ze vragen steeds hoe het is en of ik mijn eisprong al heb gehad enzo. Lasig hoor, want nu moet ik gaan liegen en dat bevalt me helemaal niet. Maar we willen toch nog even wachten met het vertellen, dus het moet maar even. Wat ik ook lastig vind, is mijn grootste hobby, nl. paardrijden. Ik heb zelf een pony die behoorlijk eigenwijs kan zijn en af en toe lekker kan bokken. Ik val er niet snel af, maar toch ben ik er wel een beetje bang voor. Toch maar proberen rustig aan te doen en de verloskundige maar vragen wat zij vindt. Maar ik denk dat wanneer wij het bekend hebben gemaakt, ik maar snel op zoek ga naar iemand die een paar keer per week op m'n pony wil rijden.

Nou meiden, allemaal succes met testen en laat het weten!

Liefs M77

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ M77, haha mijn borsten zijn sinds gisteren een beetje zeer gaan doen, vooral aan de zijkanten. Morgen gaan we testen dus ben erg benieuwd !

Ja paardrijden is ook mijn hobby, maar ik stop er wel mee zodra ik zwanger ben. Scheelt dat ik geen eigen paardje heb..

En wat leuk dat je zus en beste vriendin ook zwanger zijn, en idd wat knap dat je het volhoud om te liegen, zou ik niet kunnen hoor haha !
    Ik houd je op de hoogte meissie.

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Flowerz, wij gaan morgen een testje wagen :)

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    He meiden, hier helaas gisterenochtend een miskraam gehad.. :(

Liefs

15. M77

M77 Lid

16 feb 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee... wat rot voor jullie!

16. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Verdorie Firefly.... was het toch een goed teken die niet zeer doende boobs. Helaas heeft het niet mogen blijven zitten :(
    Sterkte en ik hoop dat het snel wel raak is voor jullie!

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ LadyK, dank je wel meid.
    Ik weet nu wel iig wat goed tekenen kunnen zijn.. Elke maand heel veel syptomen, en nu niet.
    Ook vriendlief is doordeweeks gestopt met drinken, en ik doe nog harder mijn best om te blijven stoppen met roken.. Nu moet het goed komen !

18. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Kom me er even mee bemoeien ;). Staar je niet blind op het wel of niet hebben van symptomen. Ik heb alles wat je kunt bedenken al meegemaakt. Elke keer als er nog maar iets anders verliep als anders, dacht (lees: hoopte) ik al dat ik zwanger was. Deze maand had ik ook totaal geen zere borsten, terwijl ik ze normaal in PMS-tijd geregeld vast moet houden als ik van de trap af loop omdat ze pijnlijk zijn, en waren ze op zn minst altijd gezwollen/gevoelig met duidelijk voelbare klieren. Nu was er helemaal geen verschil te merken en waren ze net zo leeg ;) als anders, dus toch stiekem weer een beetje hoop... Maar de duivels zijn er helaas toch weer :(
    Dit soort dingen maak ik al jaren mee en ik denk dat ik inmiddels wel uit ervaring mag spreken: de symptomen (of juist de ontbrekende) die je hebt voor je NOD of positieve test kunnen zowel duiden op naderende ongi als op een zwangerschap.

Firefly, sterkte met je vmk en ook de andere meiden veel geluk met zwanger worden en zwangerschap(pen).

19. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Daar heb je ook wel gelijk in BabsieG, maar hopen kan altijd ! En houd je een beetje op de been ;) !
    Maar ik hou zeker altijd in mijn achterhoofd dat het niet raak kan zijn.

20. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@Firefly, hoop doet leven zegt men he. Maar in mijn geval maakte hoop de teleurstelling alleen maar groter als het wéér niet gelukt was en ben ik er eerder bijna aan onderdoor gegaan dan dat het me op de been hield ;).
    Sterkte en heel veel geluk toegewenst!

Deel Deze Pagina