Weet het even niet meer.....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dancer4fun, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    #1 dancer4fun, 1 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
    Wie kan mij helpen want weet het even niet meer.
    heb ik het idee dat ik zwanger ben. Waarom?....
    omdat ik normaal gesproken de dagen voor mijn ongi altijd wat lichte rode/bruine afscheiding heb (meestal na het poepen) Dat heb ik deze ronde dus niet gehad. Wel kleine beetje doorzichtig slijm(wat ik ook heb rond mijn ei).
    Ik wel de laatste dagen wat krampjes gehad., ik dacht gewoon vanwege mijn aankomende ongi.
    Maar voel vandaag, 1 dag overtijd niets bijzonders.
    Vanmorgen dus getest , negatief. net naar de wc geweest en weer beetje slijm (helder of wit kon niet zo goed zien).

Wie herkent dit?

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ai nee ik kan je ook niet helpen, maar misschien dat je over 2 dagen opeens een posi test in haden hebt! Niet iedereen test zoveel dagn voor nod positief, geen bloed is een goed teken moet je maar denken.

Sterkte met afwachten!

3. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat zeker en heb daar nu al meer dan een week last van, en ook nog geen ongi of positieve test te bekennen.

4. sabina84

sabina84 Lid

7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je altijd een regelmatige cyclus? zo ja dan zou ik indd over 2 dgn weer testen, kan best zijn dat ie dan positief is! mijn schoonzusje had bij haar dochtertje bij 2 dgn over tijd nega getest bij 6 dgn nega getest en bij 8 dgn overtijd pas positief.. dus het hangt er ook een beetje van af of je cyclus regelmatig is, zo niet zou ik nog even een weekje wachten.. en wat maria 74 al zegt, geen bloed is goede moed:D

succes..

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    vanmorgen weer getest, Maar helaas weer negatief.

we gaan zo naar het ziekenhuis. daar hadden we al voor vandaag een afspraak bij gyn. Vanwege slecht zaad van mijn vriend. we krijgen dus nu te horen wat de uitslagen zijn van alle bloedtesten en zaadtest. En wat ze gaan doen.
    Maar om het extra spannend te maken ben ik dus nu 3 dagen overtijd................om gek van te worden:$

6. sabina84

sabina84 Lid

7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor jullie, dat er straks in het ziekenhuis toch een vruchtje word ondekt bij jou, succes;)

7. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hi dancer,

Hoe was de afspraak?

Liefs

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Nou, ben eindelijk iets wijzer na onze afspraak bij de gyn vanmorgen.
    Als mijn ongi toch nog gaat doorzetten beginnen we aankomende cyclus met de eerste iui behandeling. Gelukkig geen wachttijd waar ik bang voor was.
    Dus nu afwachten of ik ongi ga worden of niet. Vandaag de 2voor5 testen gehaald bij het kruidvat en ga morgenochtend weer testen.
    Dus ik hou jullie op de hoogte.

9. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    succes.. hoop voor je dat dat niet nodig is.. (de iui!!)

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Dat hopen wij ook!!! Zou wel heel erg bijzonder zijn..............

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey succes met het testen hoor morgen. ik doe morgen ook terug een test, gisteren negatief getest op 1 dag overtijd, nu lees ik veel berichten dat je na enkele dagen alsnog positief kan testen. nu ik hoop dat het raak is we zitten in de 2e ronde met clomid, dus ik ben zeker dat mijn ei op 16 februarie kwam.

12. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Ik had negatief op nod en vanmorgen(3 dagen overtijd)
    Ga morgen dus weer proberen met kruidvat 2voor5 test.
    Hopelijk hebben we allebei een positieve test morgen.;)

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    nou hier nog steeds een negatieve test. Zelfs met die van het kruidvat. Dan ga ik er maar gewoon van uit dat ik niet zwanger ben.
    Dus laat de ongi maar komen , dan kunnen we met de IUI behandeling gaan beginnen.

14. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hier is de test mislukt denk ik, de testtreep kwam pas na 20 min, maar er kwam ook geen streep in het ander venstertje.
    ik belde de genecoloog op en mag om 11 uur terug bellen dan weet ik meer.

dancer: balen meid khoop dat je ongie dan vlug mag komen hoor.

15. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Spannend allemaal. Hopelijk heb je straks meer nieuws. Laat het even weten.....................

Ja, hoop nu echt dat mijn ongi gewoon doorkomt. Dan heb ik het maar gehad en kunnen beginnen met de behandeling.

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik heb dus terug gebeld naar de dokter en die zegt gewoon nog een week afwachten en als hij dan nog negatief is moet ik terug en pillen slikken om men ongie door te laten komen,
    pfff weer wachten

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Afwachten.... er zit niets anders op. Sterkte meid met wachten. En hopen dat we toch binnenkort positief testen..........

18. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja hoor hopelijk testen we positief dan is ons geduld toch voor iets geweest, hoe voel je je? heb je kwaaltjes?

ik sinds gisteren wel brandende tepels en rare buikkrampen, maar kan natuurlijk allemaal in het hoofdje zitten he

19. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    heb alleen af en toe wat kleine steekjes in mijn borsten. En gerommel/krampjes in mn buik. Dat heb ik al bijna 2 weken. Dus elke denk ik mijn ongi komt............. verder geen klachten.

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heey Dancer,

Ik wil je geen hoop geven.. Maar ik teste ook pas 1 week na mijn NOD pas positief.. Had tussendoor telkens met kruidvat getest..
    De positieve test met CB. En die was positief.. Was toen al 2-3 weken zwanger:(:D
    Ik heb hele goede ervaringen met de CB.. Heb je daar al mee getest?

Succes meis!! Ben erg benieuwd hoor!
    Zou erg leuk zijn:D

Groetjes Sandra

Deel Deze Pagina