goedemorgen dames ik vraag me af of jullie mij willen en kunnen helpen. Vanmorgen heb ik een zw.test gedaan van sensitest, de dipstick. Maar er verscheen wel volgens mij een licht roze 2de lijn. Alleen naar mijn idee te dicht bij de C-lijn Nu is mijn vraag of jullie misschien (licht) posi foto's hebben van deze testen zodat ik kan vergelijken ik heb vanmorgen geprobeerd om hem zelf op de foto te zetten, maar dat lukte totaal niet heb het op allerlei manieren geprobeerd heb nog net op me kop gehangen hahahaha Maar als jullie foto's hebben willen jullie die dan laten zien?? Thanks !!
ik heb een foto nogmaals geprobeerd te maken. Er staat er nu 1 in me album maar hij is met mijn mobiel gemaakt dus geen goede kwaliteit. Ik hoop dat jullie wat zien want in het echt zie ik beter
Heb je mischien ook een foto die niet in negatief is gemaakt? Klopt je ticker trouwens? dan zou ik me nog niet al te druk maken hoor, 7 dagen voor nod teste ik negatief en 6 dagen voor nod licht positief. Was niet bewust vroeg aan het testen maar FF gaf 2 keer een andere datum voor mn eisprong aan dus wist t niet Liefs mij
volgens mij heb ik me eitje eerder gehad en waarschijnlijk een cyclus van 24...me ticker is gebasseerd op een cyclus van 28 dagen Maar in kleur is de foto heel slecht en zie je echt helemaal niks ;(
spannend weer meid .......Probeer nog een paar daagjes geduld te hebben , is makkelijker gezegd dan gedaan , maar het is allemaalnog zo onzeker ..............................ga voor je duimen !!
Ik zie helaas ook niks op de foto ik zou ook nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen, heel veel succes en hopelijk over een paar dagen een test waar je niet bij hoef te twijfelen.
thanks meiden voor het meekijken in het echt zie je hem wel beter maar krijg hem niet op de foto dus ik wacht nog maar even keep you posted!