Is het normaal dat je in de maand dat je evt. zwanger bent geworden ook nog wel last heb van menstruatie-verschijnselen (zoals veel plassen, zeurderig gevoel in je buik enz) zo rond de dag dat je 'normaal' ongi zou worden?
Daar ben ik ook benieuwd naar! Volgens mij is een zeurderig ongi gevoel e.d. wel normaal.. Tenminste als ik lees wat andere meiden ervaren hier op het forum!
hier ook een zeurderig gevoel, marar begin de symptonen nu toch aardig op te pikken: dit is niet mijn maand, ik wacht rustig de af
het is bij mij wel herkenbaar..Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn nod altijd voelde aankomen..zo dacht ik ook dat het deze keer zo was...Echter iets in me hoofd zij 1 dag voor me nod dat ik moest testen...en mijn gevoel had gelijk Dus wat betreft dat zeurdigere gevoel, dat had ik ook
Ik heb ook het gevoel dat ik redelijk mijn ongi-gevoel ken, maar het gaat nu een beetje op en af.... Gewoon maar afwachten, meer kan ik niet doen!
Ik heb al dagen pijnlijke borsten, maar vandaag begint het zeurderige gevoel in m'n buik. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi wordt, zo voelt het echt.
Het is mij wel herkenbaar. Zo rond mijn nod had ik echt het gevoel dat ik gewoon ongesteld ging worden. Dit heeft bij mij zo'n 4 dgn geduurd. Nu heb ik af en toe nog steeds van die ongi-pijnen als is het maar met vlagen. Meer plassen had ik geen last van.. Nu nog steeds niet trouwens.
Nou volgens mij komt de tante er vandaag nog aan bij mij. K had net een héél licht roze kleurtje op het wcpapiertje....
Zwangerschapssymptomen en menstruatie symptomen lijken heel erg op elkaar, dus lastig om te zeggen wat nou de oorzaak is. Maar dus hierbij kan ik wel ja antwoorden, die klachten kun je gewoon hebben rond je NOD en dan zwanger zijn! (of alsnog ongesteld worden... lastig he?)
Zeker lastig! En ook omdat het voor ons de eertse maand is dat we er echt serieus mee bezig zijn..... We wachten het maar af, ik heb altijd een redelijke constante cyclus gehad, dus als ik straks 2 weken overtijd ben, ga ik maar eens testen! hahaha