Hoi, Ik ben in de 1e en 3e week een aantal pillen vergeten hoe groot is de kans dat ik zwanger ben. Ik moet vrijdag ongesteld worden. Heb seks gehad met mijn vriend.
Het ligt eraan hoe lang je cyclus is en wanneer je normaal je eisprong hebt (als je dat weet) en wanneer je seks hebt gehad. Het is net een puzzel die goed in elkaar moet vallen. Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat je zwanger zou kunnen zijn.
Ik zou gewoon wachten tot vrijdag.. Nu kun je toch nog vrij weinig doen.. De kans bestaat, maar is wel erg klein!
normaal gezien zou je dan rond dag 14 of 15 van je cyclus je eisprong hebben. De dag voor je eisprong ben je het meest vruchtbaar. (Dit wil niet zeggen dat je dan ook daadwerkelijk je eisprong gehad hebt. Niet iedereen heeft rond de 14e dag z'n eisprong, het blijft dus altijd een gokje) stomstom.. tuurlijk... je gebruikt de pil.... niet aan gedacht! foutje!
ik denk dat ik ongeveer de 3 kwart van de strip vergeten ben een beetje dom dat wel. Maakt dat de kans groter dat ik zwanger ben. en we hebben voor die tijd ook seks gehad dus het is niet alleen tijdens eisprong geweest. heb wel krampjes in mijn onderbuik
Bij goed gebruik van de pil heb je geen eisprong. Maar omdat je ruim driekwart vergeten bent, weet ik ook niet precies hoe dat zit. Ik denk dat de kans nog wel klein is hoor. Maar hij is er wel degelijk.. Ik zou gewoon vrijdag afwachten en evt zaterdag anders testen.
ik denk dat de kans toch wel heel rieel kan zijn, sommigen worden na 1 pil vergeten al zwanger dus.....afwachten, onze dochter is door de pil door gekomen, niets is zeker
ik denk dat de kans groot is. als je 1 derde van je strip bent vergeten.. wacht af tot vrijdag en doe een test.
Vorige maand ben ik ook een aantal pillen vergeten werd dus niet ongesteld wel een aantal testen gedaan maar allemaal negatief.
Pfoeh, zoveel pillen vergeten? Da's wel veel inderdaad. Als je nu niet zwanger bent, en je wilt ook niet zwanger worden, dan zou ik een ander soort voorbehoedsmiddel overwegen als ik jou was...
Wil je wel of niet zwanger worden? Want als dat niet het geval is dan zou ik inderdaad een ander voorbehoedsmiddel gaan proberen.. 1 pil kun je nog vergeten, maar driekwart van de strip is wel heel erg veel! De kans is denk ik dan groot dat je wel zwanger bent! Succes! en je kunt er in het weekend wel een testje tegenaan gooien! Ook vreemd dat je vorige periode ook niet ongesteld bent geworden... Misschien is je lichaam wel in de war omdat je dan weer wel en dan weer niet de pil slikt..
Geeft mij ook het idee dat je zwanger zou willen worden? Kan dat? Want da's toch wel heel veel pillen om te vergeten Alleszins, zodra je een pil vergeet kan je een eisprong krijgen. Wanneer die komt, kan je volgens mij niet weten omdat je zo'n cyclus niet kan vergelijken met een normale cyclus (hangt af van je lichaam en wanneer je wel/niet de pîl hebt gepakt). Afwachten geblazen en hopelijk heb je succes (al of niet zwanger... wat voor jou best is) Twins