zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijskonijntje, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoi,

Ik ben in de 1e en 3e week een aantal pillen vergeten hoe groot is de kans dat ik zwanger ben. Ik moet vrijdag ongesteld worden. Heb seks gehad met mijn vriend.

2. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Zou graag snel antwoord willen. Vindt dit namelijk heel belangrijk.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Het ligt eraan hoe lang je cyclus is en wanneer je normaal je eisprong hebt (als je dat weet) en wanneer je seks hebt gehad. Het is net een puzzel die goed in elkaar moet vallen. Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat je zwanger zou kunnen zijn.

4. Niet meer actief

volgens mij is die kans zeer klein hij bestaad echter wel

5. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    mijn cyclus is 28 dagen.

6. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Dat is vrij logisch want als je aan de pil bent is de cyclus altijd 28 dagen! ;)

7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik zou gewoon wachten tot vrijdag.. Nu kun je toch nog vrij weinig doen.. De kans bestaat, maar is wel erg klein!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    normaal gezien zou je dan rond dag 14 of 15 van je cyclus je eisprong hebben. De dag voor je eisprong ben je het meest vruchtbaar. (Dit wil niet zeggen dat je dan ook daadwerkelijk je eisprong gehad hebt. Niet iedereen heeft rond de 14e dag z'n eisprong, het blijft dus altijd een gokje)
    stomstom.. tuurlijk... je gebruikt de pil.... niet aan gedacht! foutje! :oops:

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    De kans is echt heel erg klein!

10. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    We hebben het wel in dag 14, 15 of 16 gedaan en daarna ook nog.

11. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    ik denk dat ik ongeveer de 3 kwart van de strip vergeten ben een beetje dom dat wel. Maakt dat de kans groter dat ik zwanger ben. en we hebben voor die tijd ook seks gehad dus het is niet alleen tijdens eisprong geweest. heb wel krampjes in mijn onderbuik

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bij goed gebruik van de pil heb je geen eisprong. Maar omdat je ruim driekwart vergeten bent, weet ik ook niet precies hoe dat zit. Ik denk dat de kans nog wel klein is hoor. Maar hij is er wel degelijk.. Ik zou gewoon vrijdag afwachten en evt zaterdag anders testen.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk dat de kans toch wel heel rieel kan zijn, sommigen worden na 1 pil vergeten al zwanger dus.....afwachten, onze dochter is door de pil door gekomen, niets is zeker

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat de kans groot is.
    als je 1 derde van je strip bent vergeten..

wacht af tot vrijdag en doe een test.

15. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Vorige maand ben ik ook een aantal pillen vergeten werd dus niet ongesteld wel een aantal testen gedaan maar allemaal negatief.

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Pfoeh, zoveel pillen vergeten? Da's wel veel inderdaad. Als je nu niet zwanger bent, en je wilt ook niet zwanger worden, dan zou ik een ander soort voorbehoedsmiddel overwegen als ik jou was...

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wil je wel of niet zwanger worden? Want als dat niet het geval is dan zou ik inderdaad een ander voorbehoedsmiddel gaan proberen.. 1 pil kun je nog vergeten, maar driekwart van de strip is wel heel erg veel!
    De kans is denk ik dan groot dat je wel zwanger bent!
    Succes! en je kunt er in het weekend wel een testje tegenaan gooien! Ook vreemd dat je vorige periode ook niet ongesteld bent geworden... Misschien is je lichaam wel in de war omdat je dan weer wel en dan weer niet de pil slikt.. :(

18. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Nou ja als ik wel zwanger ben dat is het kindje hartstikke welkom.

19. Niet meer actief

waarom stop je dan niet gewoon met de pil of wil je viend/man er niet aan

20. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Geeft mij ook het idee dat je zwanger zou willen worden? Kan dat?
    Want da's toch wel heel veel pillen om te vergeten ;)

Alleszins, zodra je een pil vergeet kan je een eisprong krijgen. Wanneer die komt, kan je volgens mij niet weten omdat je zo'n cyclus niet kan vergelijken met een normale cyclus (hangt af van je lichaam en wanneer je wel/niet de pîl hebt gepakt).

Afwachten geblazen en hopelijk heb je succes (al of niet zwanger... wat voor jou best is) :D

Twins

Deel Deze Pagina