HCG 607 , hoe ver?

Discussion in 'Zwangerschap' started by shaann, Jul 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shaann

shaann Actief lid

Jan 3, 2014
    256
    2
    18
    Vorige week dinsdag bloed laten nemen bij de dokter, was toen 607 HCG, hoe ver ben je dan?

Blijkbaar op elke site staat anders, weet natuurlijk niet wat het juiste is? :D

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Volgens de schema's die ik vind zn 5 weken nu.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

En gefeliciteerd natuurlijk!

4. lina lina

lina lina Actief lid

Nov 3, 2012
    164
    0
    0
    Dat kan heel erg verschillen. Gemiddeld gezien 5 weken. Maar hcg is indicatief. Bij 4 weken was mijn hcg 1090, het is er overigens gewoon eentje. Dit verschilt per persoon.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    HcG is geen exact getal wat bij elke zwangerschap het zelfde is. Ook is 1 meting niet genoeg om te zeggen dat het een goede zwangerschap is. Om dat te kunnen beoordelen moet je 2 of meer bloedtesten doen en uitrekenen in hoeveel uren de HcG verdubbeld is. Bij een zich goed ontwikkelende zwangerschap verdubbelt HcG elke 48-72u. 1x meten is een momentopname en zegt niets over hoe het zich ontwikkelt.

Er is een website waarop vrouwen met goed verlopen zwangerschappen achteraf hun HcG waardes opgeven. Hier kun je checken of je een beetje in hun range zit. Deze website heet the BetaBase

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zoveel zwangerschappen, zoveel verschillende waardes. Gemiddeld genomen zit je ergens einde 4 weken denk ik.
    Maar goed, zoals gezegd varieert de hcg waarde heel erg.

Share This Page