normaal?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door cat2, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben 30 weken zwanger. Tot week 28 heb ik de hele tijd fulltime gewerkt. Ziek ben ik niet geweest. Ik heb wel recht op extra pauzes ivm zwangerschap maar heb hier nooit gebruik van gemaakt. Sinds een paar weken moet ik vaak naar het toilet. Ik denk dat de baby tegen mijn blaas drukt.

pas geleden heb ik een gesprek gekregen met mijn leidinggevende (die overigens nooit interesse toont). Het kwam er op neer dat ik volgens hem abnormaal veel van mijn plek af ben. Hij vond het niet normaal en kon volgens hem nooit door de zwangerschap komen. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het wel door de zwangerschap komt, en dat er niets aan te doen is.

Ik vond het een vreemde gang van zaken. Is dit normaal? Wat denken jullie hier van?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat is dat voor een vreemde opmerking van je baas? Zal zeker wel een man zijn ;)

Ik denk dat het goed is dat je hem hebt uitgelegd dat het wel degelijk door de zwangerschap komt en dat hij blij mag zijn dat je je nog niet ziek gemeld hebt!

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Euh...nee, niet normaal.

4. cat2

cat2 Niet meer actief

Haha nee ik vond het ook niet normaal. Hij heeft zijn zin niet gekregen dus dat is goed. Maar ik heb er nu nog steeds een nare bijsmaak van. Vooral omdat ik mij nooit heb ziekgemeld en erg makkelijk ben voor het bedrijf gedurende de zwangerschap. En dan krijg je dit. Het wordt totaal niet gewaardeerd. Ik hoef nog maar 1 maand tot mijn verlof.

5. tdw

tdw Niet meer actief

Wat een rare reactie van je leidinggevende! Ik moest toen ik op het einde liep ook elke 5 min naar het toilet en bij mij vond mijn leidinggevende het elke keer vooral wel grappig dat ik alweer moest maar zeker niet raar, was ook een vrouw die zelf kindjes had denk dat dat misschien wat uit maakt? Snap wel dat je er een rare bijsmaak van hebt gekregen, nooit leuk! Eerst maar eens genieten van je verlof binnenkort!

Deel Deze Pagina