Normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mariska 22, Dec 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska 22

Dec 5, 2007
    29
    0
    0
    Hoogezand
    Hallo allemaal,
    Ik zit nu in de zevende week van onze zwangerschap en ben vooral de laatste anderhalf week zo ontzettend misselijk. De hele dag door. Komt dan ook haast niks uit mijn vingers. Nu maak ik me daar niet zo druk om, ook al is het wel erg vervelend soms :)
    Maar ik heb wel vaak last van mijn buik. De ene keer een opgeblazen gevoel, de andere keer echt een zeurend gevoel. En soms heb ik ook erge steken onderin. Hebben jullie hier ook last van. Ben namelijk zo bang dat er iets verkeerd is/zit. Heb over twee weken mijn eerste afspraak bij de verloskundige en eerste echo..........

-xxx- Mariska

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Ik heb er ook last van van die steken in me buik. Het is volkomen normaal ben vanmorgen bij me ha geweest en het is je lichaam die zich aanpast aan de zwangerschap. Vandaar die steken en al die andere symptoompjes ;).

GRoetjesss

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    klinkt heel herkenbaar, dus normaal hoor ;)

4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hier nog een.. alleen niet misselijk
    Steekjes.. en trek gevoel...

5. nair

nair Actief lid

Feb 20, 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Ik had er bij mijn eerste zwangerschap erg veel last van, bij de tweede en nu heel soms.

6. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    ik was de eerste drie maanden van me zwangerschap zwaar zwaar misselijk dag in dag uit duizelig werd gek kon er op een gegeven moment ook nie meer tegen leek geen einde aan te komen..kon niks binnen houden en ben dan ook 10 kilo afgevalen de 4e maand waren ups en downs soms gng het goed en soms nog misselijk maar sindsdien gaat het harstikke goed gelukkig alleen af en toe duizelig maar dat is omdat me bloeddruk nogal aan de lage kant is en dat is normaal zei de vk vor de periode waar ik nu in zit

Share This Page