Normaal?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Allahinkulu, May 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Al vanaf mijn NOD heb ik een opgezette baarmoeder..ook daarom dacht ik toen dat ik zwanger was (waarna ik 2 keer negatief testte en vervolgens dacht dat het wellicht kwam omdat mijn ongie er aan kwam)

De opgezette baarmoeder heb ik nog steeds (duh) maar ik merk dat het aan mijn rechterkant wat meer opgezwollen is...dus wat dikker zeg maar..echt een precies plekje..
    Nu heb ik daar een beetje steekjes/pijn (tsja wat is pijn..ik voel een soort druk zeg maar) en op dezelfde plek aan de kant op mijn rug (net boven mijn bil) voel ik ook een druk..en het straalt eigenlijk een beetje door naar mijn rechterbeen..heb een beetje een slaap/kramp pijn in mijn rechterbeen.

Omdat ik dus vrijdag voor een echo was geweest waar ze niets kon zien en ze me vertelde over de mogelijkheid dat het fout kon gaan of zelfs een bbz..(moet overigens dinsdag weer terugkomen) zit ik dus best een beetje in angst..

Ok ik weet dat ik me rustig moet houden..en ik probeer echt geduldig te zijn tot dinsdag..en aan de ene kant heb ik echt hoop dat het gewoon goed zit allemaal..
    Maar die opzwelling aan de rechterkant zit me gewoon dwars...het is geen vreselijke zwelling hoor maar ik kan het echt zien/voelen dat het daar ietsjes dikker is als aan de andere zijde van mijn onderbuik..

Nu is mijn vraag..is dit normaal?
    Herkent iemand dit?
    Lijkt het op iets wat fout zou kunnen zitten? Zou het een teken kunnen zijn van een bbz?

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    hoi AllahinKullu

ten eerste kan je je baarmoeder nog niet voelen die zit nog helemaal achter je schaambeen.. die komt pas met 12 weken er iets boven uit..
    wat je nu kan zien/voelen zijn je darmen daardoor zet je buik nu op..
    je darmen zwellen omdat door het hcg hormoon langzamer werken..

en heb je een inwendige of uitwendige echo gehad?
    je bent natuurlijk ook nog heel vroeg in je zwangerschap dus er zou sowieso weinig tot niets te zien zijn want het is pas enkele mm groot.

ik weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is maar het enigste wat je op dit moment kan doen is gewoon afwachten en je niet te druk maken..
    mocht het niet goed zitten dan heeft dat ook een reden.. je lichaam stoot het af omdat er wat mis is met het vruchtje en omdat het niet levensvatbaar is.

nog 2 daagjes en dan weet je waarschijnlijk wat meer.

ik hoop voor je dat ze je goed nieuws brengen dinsdag.

Liefs Marije

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik heb een inwendige en uitwendige echo gehad..

Ik maak me niet zozeer druk om een miskraam..alswel om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Alleen al dat ze het opnoemde heeft me echt bang gemaakt..
    Gewoon omdat dat veel gevolgen kan hebben.

heb overigens geen darm problemen afgezien van wat extra 'lucht' :) maar geen toilet problemen ofzo..

het zou best kunnen inderdaad dat het mijn darmen zijn..ik had gehoord dat het bij een tweede zwangerschap wel degelijk mogelijk was dat je baarmoeder eerder opzet zeg maar..maar goed dat doet er verder niet toe..
    misschien is het alleen maar positiever als de druk uit mijn darmen..? komt..
    Maar daar lijkt het dus niet op..

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Heb nu ook een drukkend gevoel aan de rechterkant van mijn vagina.. het is echt volledig aan de rechterkant..mijn rechterbil..mijn rechterbeen..het straalt allemaal door..

Niemand die dit herkent?

Share This Page