er even door heen...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by douglas84, Jul 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Sinds 4 mnd zitten we in de MMM en we zijn nu 13 mnd bezig. Ik heb PCO en tevens een te lage waarde progestoron waardoor mij menstruatie steeds te vroeg begint. Bij mijn man is alles prima.

Gisteravond zaten mijn man en ik er echt even door heen. s'ochtends waren we naar het ziekenhuis geweest en alles zag er prima uit. moest vanmorgen langs komen voor het spuiten van pregnyl. Helemaal op gefocust dus dat we vanaf vandaag moest gaan klussen. Opeens had ik gisteravond een positieve ovutest, terwijl ik met hoofdpijn op bed lag. kennelijk gaf die test opeens zoveel druk bij beide. Klussen wou dus totaal niet en we zaten er flink doorheen. Vanmorgen ook geprobeerd en het wou weer niet. Gelukkig vanmiddag wel een goed resultaat gehad.

Hebben jullie dit ook? We proberen de seks zo leuk mogelijk te houden maar af en toe weet ik het echt even niet meer en is er weinig spontaans meer aan. Mijn man voelt zich net een zaadfabriek en soms is dat misschien ook wel zo vanuit mij gezien.......Vindt dit echt verveld. Hoe kunnen we er beter mee omgaan, want ben bang dat we er voorlopig nog niet zijn....

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,338
    0
    0
    Weet je, douglas, juist omdat het zo gedwongen moet, is het denk ik heel moeilijk om het spontaan te houden.
    Bij ons was het eerlijk gezegd zo dat we het de rest van de maand probeerden spontaan te houden (en het ook soms gewoon ff niet deden) en als we moesten dan was het geen vrijen, maar gewoon een vluggertje. We hebben gewoon afgesproken dat het dan ook niet lekker of fijn of geweldig hoefde te zijn, maar dat het gewoon even moest.
    Voor ons haalde dat de spanning er juist af en daardoor werd het makkelijker.
    Misschien werkt het voor jullie helemaal niet hoor, maar misschien heb je er wat aan.
    Heel veel suc6 en af en toe is het gewoon zo dat je het even niet meer ziet zitten, maar dan schijnt achter de wolken gewoon weer de zon!! Toi toi toi

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Heej,
    Thanks voor de oppepper! Van die vluggertjes is wel een goed idee, direct straks maar even met mijn mannetje bespreken. Vindt alleen erg moeilijk dat hij door de druk niet altijd kan komen, ik ben dan toch teleurgesteld en hij natuurlijk ook...

Zie dat jij na 3 jaar zwanger bent top zeg!!!!!! Knap hoor dat jullie zo goed hebben doorgezet. Hoe hebben jullie dat zo lang vol gehouden? Wij hebben net het 1e jaar erop zitten.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Douglas, bij ons heeft het 38 maanden geduurd voordat ik zwanger werd. Wij hebben ook in de mmm gezeten, en inderdaad het is op een gegeven moment echt een moetje. Ik heb er zelfs nu nog moeite mee af en toe. Echte tips heb ik niet voor je, maar ik wilde je toch een hart onder de riem steken. Want echt het komt goed meid!

Share This Page