1,5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil, een jaar later ging ik naar de gynaecoloog omdat ik helemaal nog geen menstruatie gehad had. Ik kreeg Clomid voorgeschreven en was gelijk zwanger. Helaas eindigde dit in een miskraam bij 7 weken. De volgende clomidronde was ik weer gelijk zwanger, tot ons grote verdriet eindigde ook dit in een miskraam, dit keer bij 8 weken. Na dit alles hadden we besloten om even een pauze in te lassen tot September. Maar 2 weken geleden begon ik bloed te verliezen (niet veel maar afwisselend roze en bruin bij het afvegen). Daarom ben ik afgelopen disdag toch maar even bij de gynaecoloog langsgeweest. Die vertelde dat er een beetje bloed bij de baarmoedermond zat en dat het baarmoederslijnvlies verdikt was. Dit zou moeten wijzen op een spontane menstruatie of een hele prille zwangerschap (max 3 weken want er was verder niks te zien op de echo). Ik heb ook gelijk bloed laten prikken, maar de uitslag hiervan was negatief (kleiner dan 1) ... Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan (kruidvat 2 voor 5) en er verscheen een hele lichte streep. Heel licht maar toch goed te zien. Ook ben ik af en toe misselijk. Kan ik dan toch zwanger zijn? En was ik dan gewoon te vroeg met het bloedprikken? Het is een heel verhaal geworden. En natuurlijk zal de tijd het leren. Maar ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt of er iets over kan vertellen ...