18 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chloe1306, Oct 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chloe1306

Chloe1306 Lid

Sep 29, 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, Ik ben momenteel 18 weken zwanger van mijn tweede kindje. De eerste keer lag de placenta aan de voorkant en nu aan de achterkant. Ik zou het dus nu al eerder moeten voelen denk ik dan.. Voor mijn gevoel heb ik de baby wel eens gevoeld maar nog niet concreet, soms denk ik zijn dit mijn darmen of de baby.

Ik heb best wel een buik maar als ik bijvoorbeeld zit en geen zwangerschapsbroek aan heb, lijkt het ook op een vetrol een grote dan wel en kan ik mijn buik helemaal indrukken, net zoals je kunt bij vet. Hebben andere dit ook?

Ik maak mij ook heel de dag zorgen, wordt gek van mijzelf.

2. sas1234

sas1234 Lid

Jun 18, 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn vetrol, ahum babybuik, kun je ook gewoon indrukken als ik zit. Als ik sta ben ik wel duidelijk zwanger (nu 21 weken), maar als ik zit is het gewoon een dikke, zachte buik waar je flink in kunt prikken.

Volgens mij voelt niet iedereen de baby eerder bij de tweede zwangerschap. Dit is mijn eerste zwangerschap, ik voelde het eerste schopje met 16 weken, maar daarna 2 weken helemaal niets meer. Vanaf 18 weken kon ik bijna dagelijks 1 of 2 schopjes voelen, maar soms ook een hele dag niet. Inmiddels voel ik het wel dagelijks.

Geen zorgen maken! Baby is gewoon nog niet sterk genoeg om je regelmatig een harde schop te verkopen. Met 1-2 weken zul je vanzelf meer gaan voelen.

Geniet van je zwangerschap!

Share This Page