normale bevalling na keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendyd, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo, op dit moment ben ik 35 en een halve week zwanger van de 2e. ons zoontje is geboren dmv een keizersnede omdat hij is stuit lag en is nu 2.8 jaar. nu mag ik normaal bevallen en graag zou ik ervaringen lezen hoe het bij jullie is gegaan. groetjes wendy.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dit is geen ervaring van mezelf, maar een vriendin van me heeft dit ook gehad. Eerste een keizersnee, tweede een natuurlijke bevalling. Ze zei dat de tweede bevalling heel goed ging en dat ze tien keer liever zo'n bevalling had dan een keizersnee.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook ik heb bij de eerste een keizersnede gehad en anderhalf jaar later ben ik vaginaal bevallen.
    De eerste bevalling duurde iets van 15 uur wat dus op de operatiekamer eindigde en de tweede bevalling was in 3 uurtjes klaar.

Als ik het weer over moest doen dan geef mij maar de vaginale bevalling.

Kwebbel

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hai hai,

Ik heb 2 jongens en ben van de 3e in verwachting. Mijn eerste was een gewone bevalling en de 2e een keizersnede omdat mijn placenta voor de baarmoeder mond lag.
    Ik mag nu wel weer normaal bevallen en ik kan je zeggen dat liever dan nog een keer een keizersnede.

xxx Jet

Deel Deze Pagina